Specialist marketing dispus să-și depășească limitele

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UTILBEN active.


Vezi toate job-urile Specialist marketing dispus să-și depășească limitele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: UTILBEN
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 22.08.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    UTILBEN este principalul importator de utilaje noi si second hand din Romania. Compania UTILBEN este specializata in importul de utilaje de calitate, inchirieri si service multibrand pentru utilaje de constructii si utilaje agricole.
    Compania activeaza pe piata de mai bine de 10 ani, iar intre timp s-a dezvoltat, ajungand de la un utilaj vandut in primul an, la doua utilaje vandute pe zi, pastrandu-si principiul de baza. "Si in Romania se pot face afaceri bazate pe integritate si valoare"
    Compania UTILBEN este reprezentanta autorizata pentru brandurile: Deutz Fahr, Kaeser, Farmtrac, Pronar, Hydra Ram, DSB Innocrush, CAMS, Locatelli

    UTILBEN este de asemenea principalul importator de utilaje second hand din România.
    Oferim servicii complete in domeniul utilajelor, vanzari, achizitii, service si piese de schimb.
    UTILBEN are o echipa tanara si ambitioasa de oameni pasionati de utilaje. Media de varsta in firma este de 33 de ani.

    Cerinte

    Specialistul marketing pe care l vrem n echipa noastră este deschis către nou, talentat și inovator. Vei contribui activ la expansiunea UTILBEN și ne vei ajuta să atingem noi orizonturi!

    Responsabilitati

    Vei fi responsabil de promovarea serviciilor și produselor UTILBEN și ne vei reprezenta, practic, pe piața de utilaje. Nu vei fi nsă singur n această misiune deosebit de importantă, pentru că i vei avea alături pe colegii tăi din echipa de marketing. Te vei consulta cu ei și, mpreună, veți găsi cele mai bune soluții, astfel nct brandul UTILBEN să fie cunoscut și prezentat corespunzător. Avem ncredere n tine!

    Profilul persoanei căutate:

    - ai experiență n marketing și ești un adevărat specialist n domeniu: vrem să ne povestești despre proiecte de-ale tale

    - trebuie să fii pasionat de tot ce nseamnă marketing, PR și publicitate și să depășești bariere: vrem să vedem stilul tău propriu de lucru

    - ai la degetul mic email marketing-ul și ești bun prieten cu marketing-ul online

    - ar ajuta și dacă nu ești străin de Microsoft Excel și Photoshop

    - trebuie să fii o persoană deschisă și flexibilă, pentru că noi punem accent pe comunicare și pe inter-relaționare fructuoasă

    - căutăm un coleg proactiv, ambițios și harnic, orientat către rezultate și succesul echipei

    - vrem să fii analitic, organizat și atent la detalii, precum și responsabil și echilibrat

    - te ncurajăm să ai inițiativă, pentru că ți dăm toată libertatea să ți pui ideile n practică

    Căutăm un coleg experimentat, de la care avem ce nvăța, astfel nct ntreaga echipă de marketing să ajungă la cel mai nalt nivel de performanță! Totodată, ne bazăm pe potențialul tău de creștere și suntem dornici să ți fim alături n procesul de nvățare și acomodare. Tu trebuie doar să fii bun n ceea ce faci, să ai aptitudini bune de marketing și nclinații către crearea de conținut inovativ.


    Atribuții:

    - evaluare și analiză: vei ntocmi rapoarte, vei examina indicatorii de performanță și vei interpreta date

    - vei fi responsabil de email marketing: vei cerceta piața de utilaje, vei stabili criteriile de performanță și vei fi la curent cu tot ce mișcă n C.R.M.

    - vei dezvolta brand-uri: vei realiza analize SWOT și vei coordona sesiuni de brainstorming

    - vei coordona campanii dedicate unui anumit brand și vei pregăti materiale de promovare

    - vei gndi strategii de promovare pe Instagram și vei planifica ntreg content-ul

    - vei fi responsabil de managementul clienților existenți: vei desfășura campanii specifice, vei organiza evenimente de profil și vei implementa noi modalități de recompensare

    Ne ncredem n abilitățile tale de a crea conținut atractiv, de a gndi strategii de marketing de impact. Ne bazăm pe experiența ta n domeniu și pe capacitatea ta de a atrage oamenii, prin campanii ingenioase și atent planificate. Scopul nostru este de a depăși barierele marketing-ului și de a veni cu ceva cu adevărat nou pe piață. Nu credem n constrngeri și n tipologii. Credem n talent și n inovație!

    Alte informatii

    Beneficii:

    - vei lucra ntr-o echipă tnără și dinamică, n care dezvoltarea personală și performanța sunt pe primul loc

    - ai șansa de a deveni expert n utilaje, fără prea mult efort, iar o specializare n plus la CV nu-i strică nimănui

    - ai oportunitatea de a lucra ntr-o companie care se transformă, din bună n excelentă, iar tu vei contribui la asta

    - ai posibilitatea de a te dezvolta personal, prin training-uri de specialitate și seminarii, alături de colegii tăi care sunt mai mult dect bucuroși să te ajute

    - reușitele tale și ale echipei din care faci parte vor fi răsplătite

    - vei primi un salariu motivant, pentru că vrem să fii mulțumit și să vii cu plăcere la serviciu

    - vei beneficia de bonus-uri periodice, odată cu ndeplinirea obiectivelor și odată cu apariția realizărilor personale

    - vei avea acces la Academia UTILBEN, pentru a te perfecționa și pentru a te dezvolta pe plan personal

    - ți punem la dispoziție toate mijloacele necesare pentru a-ți desfășura activitatea: computer, laptop, soft-uri și orice componentă hardware ți trebuie

    - n plus, vei avea posibilitatea să vezi lumea, alături de colegii tăi, care s-au luptat cu taurii n Spania, au făcut pizza n Italia, au condus un Porsche n Germania, au inventat un nou tip de ciocolată n Belgia și s-au plimbat cu bicicleta pe Marele Zid Chinezesc

    Beneficiul poate cel mai important este că vei lucra ntr-o echipă de marketing deschisă către noi provocări, ai cărei componenți ți vor fi aproape și te vor ajuta n orice privință. Noi, la UTILBEN, suntem cu toții ospitalieri și primitori. Integrarea n familia UTILBEN este un proces fluid și natural. Suntem deschiși și prietenoși, iar fiecare angajat, indiferent de funcția pe care o ocupă, este valoros. Nu facem diferențe ntre angajați și toată lumea este pe picior de egalitate. Aici, vei găsi ntotdeauna nțelegere, respect și apreciere!


    De ce să nu aplici.

    Suntem foarte selectivi n alegerea candidaților și suntem siguri că așa ești și tu cnd ți alegi un loc de muncă. Tocmai de aceea, vrem să ne asigurăm că acest rol ți se potrivește. Deci, nu aplica dacă:

    - nu ești o persoană organizată și nu ți place să ți planifici activitatea: ești un spirit liber și boem

    - nu ți place să lucrezi n echipă și nu apreciezi critica, fie ea constructivă: tu le știi pe toate și le știi cel mai bine

    - nu ești pasionat de marketing și nu vrei să explorezi noi teritorii n domeniu: ești blazat și plictisit de atta marketing

    - nu ești creativ și respingi inovația: faci doar ce ai nvățat și e suficient

    - nu ți place să nveți sau să te dezvolți personal: ești perfect așa cum ești și nu mai ai ce nvăța

    6. Cum aplici.

    Iar acum, dacă ncă ești interesat și ndeplinești toate criteriile pe care ți le-am prezentat și vrei să contribui la dezvoltarea și transformarea UTILBEN, iată ce trebuie să faci n continuare:

    1. Completează formularul accesnd: utilben.rocareers

    De ce este nevoie să completezi acel formular? Deoarece sunt foarte multe persoane care aplică și nu au nicio legătură cu acest job. Noi nu ne dorim oameni care nu se potrivesc și nu se pliază pe valorile companiei. De asemenea, sunt luate n considerare doar persoanele care aplică pe acest site.

    2. Dacă CV-ul tău ne-a impresionat, o să trecem la următoarea etapă, n care ți vom adresa cteva ntrebări mai detaliate.

    Vrem să fim siguri că acest rol ți se potrivește și, de aceea, n această etapă o să te rugăm să completezi un scurt chestionar.

    3. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 2, trecem la pasul următor. Acest pas presupune un interviu prin Skype, cu viitoarele tale colege de la HR.

    4. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 3, trecem la pasul următor. Acest pas presupune interviul față n față, la sediul firmei noastre.

    5. Ultimul și cel mai important pas este să găsim o soluție prin care ambele părți să fie mulțumite. Tu să fii mulțumit din punct de vedere financiar și personal că faci parte din cea mai faină echipă, iar noi să fim mulțumiți că am găsit persoana potrivită care să ne ajute să ducem compania la următorul nivel!

    Astfel, dacă bifezi toate punctele enumerate mai sus, te invităm să aplici, pentru că de-abia așteptăm să te cunoaștem!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (6)