Reprezentant Zonal Vnzări Piese

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UTILBEN active.


Vezi toate job-urile Reprezentant Zonal Vnzări Piese active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: UTILBEN
Domeniu:
  • Inginerie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 22.08.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    UTILBEN este principalul importator de utilaje noi si second hand din Romania. Compania UTILBEN este specializata in importul de utilaje de calitate, inchirieri si service multibrand pentru utilaje de constructii si utilaje agricole.
    Compania activeaza pe piata de mai bine de 10 ani, iar intre timp s-a dezvoltat, ajungand de la un utilaj vandut in primul an, la doua utilaje vandute pe zi, pastrandu-si principiul de baza. "Si in Romania se pot face afaceri bazate pe integritate si valoare"
    Compania UTILBEN este reprezentanta autorizata pentru brandurile: Deutz Fahr, Kaeser, Farmtrac, Pronar, Hydra Ram, DSB Innocrush, CAMS, Locatelli

    UTILBEN este de asemenea principalul importator de utilaje second hand din România.
    Oferim servicii complete in domeniul utilajelor, vanzari, achizitii, service si piese de schimb.
    UTILBEN are o echipa tanara si ambitioasa de oameni pasionati de utilaje. Media de varsta in firma este de 33 de ani.

    Cerinte

    Căutam un coleg cu multă energie și ambiție, care să reprezinte compania noastră în fața clienților. Căutăm o persoană căreia să îi placă oamenii, să îi cunoască și să îi descopere. Căutăm un om de teren, un deschizător de uși!


    Ai nevoie de răbdare, perseverență si etică. Este un job dinamic, ce presupune multă energie, multi-tasking și focus pe relații. Ne pasă de clienții noștri și vrem să le fim de folos. Vrem să avem relații frumoase și durabile cu ei.



    Vei avea rolul de a crea relații bazate pe încredere cu fermierii și constructorii din zona alocată. Vei cunoaște clienții și vei contribui la dezvoltarea UTILBEN!



    De ce avem nevoie de tine în echipa noastră?

    Deoarece TU ne vei ajuta să devenim și mai cunoscuți pe piața de piese și accesorii pentru utilaje grele și să venim în ajutorul clienților atunci când întâmpină o problemă.


    Cum ne vei ajuta, mai exact?
    Vei fi minimum 4 din 5 zile pe teren, unde vei genera cereri de ofertă, vei fi alături de clienți, vei colabora cu aceștia și vei crea parteneriate de lungă durată. Le vei oferi clienților UTILBEN cele mai bune soluții și, astfel, vei aduce plus valoare relației comerciale, prin simpla ta prezență în piață!

    Profilul persoanei căutate:

    - experiență de minimum 2 ani în vânzări
    - cunoștințe tehnice, ideal, în domeniile agricol și de construcții
    - foarte bune abilitați de organizare și gestionare a timpului și a mai multor sarcini în paralel
    - orientare către client
    - persoană proactivă, îndreptată spre rezultate
    - permis de conducere categoria B
    - disponibilitatea de a călători mult și dorința de a respecta procedurile firmei
    - capacități comerciale și de relaționare puternice
    - bună gestionare a task-urilor multiple: email, vizite, telefon, oferte, facturi, rapoarte etc.

    Reprezintă un avantaj:

    - cunoașterea a minimum două limbi străine, la un nivel avansat: engleză, germană, franceză, italiană sau maghiară

    - studii superioare, ideal, profil tehnic

    Responsabilitati

    Responsabilitățile pe care le vei avea îți vor duce cariera la înălțime, deoarece vei participa activ la realizarea obiectivelor de vânzări ale firmei. Căutăm oameni pasionați și proactivi, care să ne ajute să ne apropiem de clienții noștri și să menținem o relație cât mai bună cu ei!


    Atribuții:

    - prospectarea pieței și contactarea clienților, în vederea prezentării și ofertării de piese

    - conversia ofertelor prezentate în comenzi finalizate

    - încasarea soldurilor generate din piață

    - creșterea vânzărilor, prin identificarea potențialilor clienți și dezvoltarea continuă a portofoliului

    - generarea de oportunități noi de business, prin creșterea numărului de cereri de ofertă

    - semnarea contractelor de vânzare a pieselor

    - raportarea la timp și întreținerea bazei de date, respectiv C.R.M., în timp real

    - colectarea feedback-ului din piață
    - respectarea politicilor companiei

    Alte informatii

    Beneficii:

    - vei lucra într-o echipă tânără și dinamică, în care dezvoltarea personală și performanța sunt foarte importante

    - ai șansa de a deveni expert în utilaje, pentru că vei lucra pentru principalul importator de utilaje second hand din România

    - ai oportunitatea de a lucra într-o companie care se transformă, din bună în excelentă

    - ai posibilitatea de a te dezvolta personal, prin training-uri de specialitate și seminarii

    - vei primi comision din vânzările realizate

    - vei primi un salariu motivant

    - vei beneficia de bonus-uri periodice, odată cu îndeplinirea obiectivelor

    - vei avea acces la „Academia UTILBEN”, pentru a te perfecționa

    - oferim cursuri de înot, abonament la Bookster, sală de jocuri dedicată, gaming night

    - sărbătorim succesele, prin celebrări și aniversări


    De ce să nu aplici.

    Suntem foarte selectivi în alegerea candidaților și, ca să nu îți irosim timpul, vrem să ne asigurăm că acest rol ți se potrivește. Deci, nu aplica dacă:

    - nu ai experiență minimum 2 ani în vânzări
    - nu ai un minimum de cunoștințe tehnice
    - îți este greu să contactezi oameni pe care nu îi cunoști
    - nu ai permis de conducere categoria B
    - ai o disponibilitate redusă la deplasări
    - ești o persoană care se plafonează ușor
    - nu ai foarte bune abilitați de organizare și gestionare a timpului și a mai multor sarcini în paralel


    Cum aplici?

    Iar acum, dacă încă ești interesat și îndeplinești toate criteriile pe care ți le-am prezentat și vrei să contribui la dezvoltarea și transformarea unei afaceri naționale într-una internațională, iată ce trebuie să faci în continuare:

    1. Completează formularul accesând: utilben.ro/careers

    De ce este nevoie să completezi acel formular? Deoarece sunt foarte multe persoane care aplică și nu au nicio legătură cu acest job. Noi nu ne dorim oameni care nu se potrivesc și nu se pliază pe valorile companiei. De asemenea, sunt luate în considerare doar persoanele care aplică pe acest site.

    2. Dacă CV-ul tău ne-a impresionat, o să trecem la următoarea etapă, în care îți vom adresa câteva întrebări mai detaliate.

    * Vrem să fim siguri că acest rol ți se potrivește și, de aceea, în această etapă o să te rugăm să completezi un scurt chestionar.

    3. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 2, trecem la pasul următor. Acest pas presupune un interviu prin Skype, cu viitoarele tale colege de la HR.

    4. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 3, trecem la pasul următor. Acest pas presupune interviul față în față, la sediul firmei noastre.

    5. Ultimul și cel mai important pas este să găsim o soluție prin care ambele părți să fie mulțumite. Tu să fii mulțumit din punct de vedere financiar și personal că faci parte din cea mai faină echipă, iar noi să fim mulțumiți că am găsit persoana potrivită care să ne ajute să ducem compania la următorul nivel!

    Astfel, dacă bifezi toate punctele enumerate mai sus, te invităm să aplici, pentru că de-abia așteptăm să te cunoaștem!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Cluj Napoca, Oradea, Sibiu,

    Remote

    Remote

    Vezi job-uri similare (8)