Customer Experience Representative

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UTILBEN active.


Vezi toate job-urile Customer Experience Representative active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: UTILBEN
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 21.11.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    UTILBEN este principalul importator de utilaje noi si second hand din Romania. Compania UTILBEN este specializata in importul de utilaje de calitate, inchirieri si service multibrand pentru utilaje de constructii si utilaje agricole.
    Compania activeaza pe piata de mai bine de 10 ani, iar intre timp s-a dezvoltat, ajungand de la un utilaj vandut in primul an, la doua utilaje vandute pe zi, pastrandu-si principiul de baza. "Si in Romania se pot face afaceri bazate pe integritate si valoare"
    Compania UTILBEN este reprezentanta autorizata pentru brandurile: Deutz Fahr, Kaeser, Farmtrac, Pronar, Hydra Ram, DSB Innocrush, CAMS, Locatelli

    UTILBEN este de asemenea principalul importator de utilaje second hand din România.
    Oferim servicii complete in domeniul utilajelor, vanzari, achizitii, service si piese de schimb.
    UTILBEN are o echipa tanara si ambitioasa de oameni pasionati de utilaje. Media de varsta in firma este de 33 de ani.

    Cerinte

    #1. Ce tip de persoană căutam și cum ne vei ajuta să ajungem numărul 1 în Europa la vânzări de utilaje grele second hand?

    Suntem în căutarea unui nou coleg, care să ne ajute să oferim clienților cea mai bună experiență în colaborarea cu Utilben. Ne dorim o persoană dedicată, organizată și cu experienta în zona de call-center, customer support care să ne ajute să păstrăm cea mai bună experiență a clientului în timp ce vom deveni numărul 1 la vânzări de utilaje grele second-hand din Europa.

    În cadrul companiei Utilben rolul de Customer Experience este unul extrem de important, deoarece acest reprezentant este legătura dintre compania noastră și clienții noștri. Candidatul de succes trebuie să fie capabil să identifice o rezolvare eficientă a problemelor clienților, reclamațiilor și întrebărilor; menținând satisfacția clienților în centrul fiecărei decizii și comportament.

    #2. Ce trebuie să știi și care vor fi responsabilitățile tale;

    Profilul persoanei căutate;

    - Experiență în call-center, customer support, community management, account management

    - Extrovert și sociabil

    - Capacitate de analiză, sinteză și transmitere a informațiilor

    - Skill-uri excelente de time management și follow up

    - O persoană care este atrasă de lucrul în echipă și networking

    - Persoană organizată

    - Comunicare proactivă și ascultare activă

    - Capacitate de a asculta și a înțelege

    - Self-Starter cu o atitudine pozitivă

    -Capabilă să ia decizii în situații relative complexe și în situații fără certitudine sau sub presiune

    Responsabilitati

    Care vor fi responsabilitățile tale?

    - Discuții telefonice cu clienții Utilben pentru ntelegerea nevoilor acestora

    - Discuții scrise prin CRM cu clienții Utilben pentru întelegerea nevoilor acestora

    - Rezolvarea problemelor clienților

    - Suport pentru echipele din Cadrul companiei

    - Contactare clienți existenți - Raportare către superior

    Alte informatii

    Beneficii:

    Te așteptăm să aplici pentru cea mai mare oportunitate de până acum și vei avea parte de:

    Salariu care să îți răsplătească munca

    Dezoltare personală, având acces la Academia Utilben

    Oportunitatea de a lucra într-o echipă tânără (media de vârstă de 31 ani)

    Poți să îți pui amprenta în dezvoltarea firmei

    Vei avea parte de toate materialele necesare pentru ați desfăsura activitatea


    #3. De ce e fain să lucrezi la noi în echipă;

    - În Utilben fiecare echipă se organizează cum vrea, atâta timp cât se îndeplinesc obiectivele.
    - Nu o sa ai parte de ședințe la 9 seara și nici nu o sa te sune cineva în concediu sa ți ceara sa lucrezi în timp ce
    tu vrei sa te relaxezi cu familia și nu ai șefi, ai colegi, parteneri și prieteni;
    - Cei din echipa noastră lucrează responsabil, independent, asumat
    - Investim în oameni tineri și entuziaști.

    #5. Deci, NU aplica dacă:

    - Nu ai experientă in bazele call-center și relatii cu publicul;
    - Nu ai cunoștințe de operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer;
    - Nu cunoști legislatia in domeniu;
    - Nu ești o persoana organizata;
    - Nu ești o persoana atenta la detalii;
    - Nu ai abilitati de prioritizare;
    - Nu iti place munca in echipa;
    - Nu ai capacitate de adaptare si implementare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Cluj Napoca,

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (16)