Key Account Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UTILBEN active.


Vezi toate job-urile Key Account Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: UTILBEN
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 22.08.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    UTILBEN este principalul importator de utilaje noi si second hand din Romania. Compania UTILBEN este specializata in importul de utilaje de calitate, inchirieri si service multibrand pentru utilaje de constructii si utilaje agricole.
    Compania activeaza pe piata de mai bine de 10 ani, iar intre timp s-a dezvoltat, ajungand de la un utilaj vandut in primul an, la doua utilaje vandute pe zi, pastrandu-si principiul de baza. "Si in Romania se pot face afaceri bazate pe integritate si valoare"
    Compania UTILBEN este reprezentanta autorizata pentru brandurile: Deutz Fahr, Kaeser, Farmtrac, Pronar, Hydra Ram, DSB Innocrush, CAMS, Locatelli

    UTILBEN este de asemenea principalul importator de utilaje second hand din România.
    Oferim servicii complete in domeniul utilajelor, vanzari, achizitii, service si piese de schimb.
    UTILBEN are o echipa tanara si ambitioasa de oameni pasionati de utilaje. Media de varsta in firma este de 33 de ani.

    Cerinte

    1. Ce tip de persoană căutăm și cum ne vei ajuta să ajungem numărul 1 n Europa la vnzări de utilaje second hand.

    Consultanții de vnzări reprezintă compania noastră n fața clienților și au rolul de a promova serviciile UTILBEN. Vei pune bazele unor relații pe termen lung și le vei oferi clienților cele mai bune soluții.

    2. Ce trebuie să știi și care vor fi responsabilitățile tale.

    Responsabilitățile tale au rolul de a-ți duce cariera la un nivel superior, pentru că vei participa activ la ndeplinirea obiectivelor lunare și anuale de vnzări. TU trebuie să fii o persoană pasionată și proactivă, iar clienții noștri trebuie să fie ntotdeauna mulțumiți de serviciile noastre. Și este de datoria ta să transformi principiile UTILBEN n realitate. Avem ncredere n tine!

    Profilul persoanei căutate:

    - experiență de minimum 3 ani n vnzări

    - folosire C.R.M.

    - abilități excelente de comunicare și relaționare

    - orientare către client

    - pasiune pentru vnzări

    - persoană proactivă, ndreptată spre rezultate

    - foarte bune abilitați de organizare și planificare

    - disponibilitate la deplasări frecvente

    - bune abilități de negociere

    - permis de conducere categoria B

    - cunoaștere a limbii engleze

    - studii superioare, ideal, n domeniul tehnic

    Responsabilitati

    Atribuții:

    - prospectarea pieței și identificarea de noi clienți

    - oferirea de consultanță privind achiziția de utilaje

    - implicarea n negocierea condițiilor contractuale privind comenzile clienților

    - supervizarea ndeplinirii condițiilor contractuale privind comenzile preluate

    - răspunderea privind livrarea la termen a comenzilor

    - respectarea imaginii și politicii UTILBEN n fața clienților și n relația cu ei

    - continua nvățare a specificațiilor tuturor categoriilor de produse

    - dezvoltarea continuă a abilităților de vnzare și comunicare

    - oferirea de suport pentru obținerea de finanțare pentru achiziția utilajelor

    - ntocmirea de rapoarte specifice activității de vnzare

    - participarea la primirea și punerea n funcțiune a utilajelor vndute

    - menținerea relațiilor cu cei care cumpără utilaje de la noi și dezvoltarea altor legături

    - participarea la training-uri specifice pentru continua perfecționare

    - participarea la expoziții naționale și internaționale de utilaje

    - introducerea datelor n C.R.M.

    - contactarea și vizitarea potențialilor clienți, pentru prezentarea produselor și serviciilor UTILBEN



    Beneficii:

    - vei lucra ntr-o echipă tnără și dinamică, n care dezvoltarea personală și performanța sunt foarte importante

    - ai șansa de a deveni expert n utilaje, pentru că vei lucra pentru principalul importator de utilaje second hand din Romnia

    - ai oportunitatea de a lucra ntr-o companie care se transformă, din bună n excelentă

    - ai posibilitatea de a te dezvolta personal, prin training-uri de specialitate și seminarii

    - vei primi comision din vnzările realizate

    - vei primi un salariu motivant

    - vei beneficia de bonus-uri periodice, odată cu ndeplinirea obiectivelor

    - vei avea acces la Academia UTILBEN, pentru a te perfecționa

    - ți punem la dispoziție toate mijloacele necesare pentru a-ți desfășura activitatea: mașină, laptop, telefon

    - vei putea lucra de acasă, n sistem home office

    Alte informatii

    De ce să nu aplici.

    Suntem foarte selectivi n alegerea candidaților și, ca să nu ți irosim timpul, vrem să ne asigurăm că acest rol ți se potrivește. Deci, nu aplica dacă:


    - nu ai experiență minimum 3 ani n vnzări

    - ți este greu să contactezi oameni pe care nu i cunoști și nu ai dat telefoane la rece

    - nu ai folosit niciodată un sistem C.R.M.

    - nu ai permis de conducere categoria B sau nu ți place să conduci

    - nu ți place să negociezi și nu ești pasionat de vnzări

    6. Cum aplici.

    Iar acum, dacă ncă ești interesat și ndeplinești toate criteriile pe care ți le-am prezentat și vrei să contribui la dezvoltarea și transformarea UTILBEN, iată ce trebuie să faci n continuare:

    1. Completează formularul din dreapta.

    De ce este nevoie să completezi acel formular? Deoarece sunt foarte multe persoane care aplică și nu au nicio legătură cu acest job. Noi nu ne dorim oameni care nu se potrivesc și nu se pliază pe valorile companiei. De asemenea, sunt luate n considerare doar persoanele care aplică pe acest site.

    2. Dacă CV-ul tău ne-a impresionat, o să trecem la următoarea etapă, n care ți vom adresa cteva ntrebări mai detaliate.

    Vrem să fim siguri că acest rol ți se potrivește și, de aceea, n această etapă o să te rugăm să completezi un scurt chestionar.

    3. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 2, trecem la pasul următor. Acest pas presupune un interviu prin Skype, cu viitoarele tale colege de la HR.

    4. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 3, trecem la pasul următor. Acest pas presupune interviul față n față, la sediul firmei noastre.

    5. Ultimul și cel mai important pas este să găsim o soluție prin care ambele părți să fie mulțumite. Tu să fii mulțumit din punct de vedere financiar și personal că faci parte din cea mai faină echipă, iar noi să fim mulțumiți că am găsit persoana potrivită care să ne ajute să ducem compania la următorul nivel!

    Astfel, dacă bifezi toate punctele enumerate mai sus, te invităm să aplici, pentru că de-abia așteptăm să te cunoaștem!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (9)