Customer Support Representative Part - Time 6h

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Support Representative Part - Time 6h active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.10.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Gi Group recruteaza candidati pentru rolul de Customer Support Representative, pentru una dintre cele mai mari companii la nivel global, care activeaza in domeniul tutunului.

    Cerinte:

    Minim studii medii finalizate;
    Minim 6 luni experienta in Vanzari Call Center / Suport vanzari / Back office / Procesare comenzi;
    Atentie la detalii;
    Abilitati excelente de comunicare, ascultare, orientare catre client;
    Competente excelente de negociere in vanzare;
    Abilitatea de a empatiza cu clientii;
    Bune abilitati de operare pe calculator si data entry;
    Capacitatea de a identifica si evalua nevoile clientilor;
    Capacitatea de a oferi informatii complete, valide si corecte care clienti.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Monitorizarea vanzarilor in vederea atingerii strategiei de business a companiei;
    Procesare comenzi cu atentie la detalii si acuratete;
    Construirea unei relatii bune cu clientii;
    Oferirea de informatii valide, corecte si complete catre clienti prin folosirea metodelor potrivite;
    Preluarea cerintelor clientilor si oferirea de solutii si alternative in timpul alocat; efectuarea de follow-up pentru a se asigura rezolvarea situatiilor;
    Indeplinirea targetului individual si de echipa, atat de vanzari cat si de apeluri;
    Urmarirea procedurilor si politicilor companiei;
    Mentinerea comunicarii cu clientii si raportarea problemelor aparute;
    Inregistrarea interactiunilor cu clientii si a detaliilor interactiunilor.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Pachet salarial atractiv;
    Tichete de masa;
    Asigurare medicala privata;
    Program de lucru part-time: L-V, 08.00 – 14.30 sau 15.00 – 15.30
    Mediu profesionist de lucru.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    3000 - 4200 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (397)