CONSULTANT SUPORT TEHNIC sau RETENTIE CLIENTI

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Smart Bill active.


Vezi toate job-urile CONSULTANT SUPORT TEHNIC sau RETENTIE CLIENTI active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Smart Bill
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.11.2019
    Scurta descriere a companiei

    Smart Bill este cel mai bun prieten al antreprenorului roman. Rezolva o buna parte din durerile firmelor din Romania (facturare, stocuri, raportare).

    Cerinte

    Suntem si vom ramane mereu in plina extindere a departamentului de SUPORT TEHNIC si RETENTIE CLIENTI.
    De ce? Pentru ca suntem de parere ca niciodata nu este suficient atunci cand vine vorba despre grija fata de clientii nostri.
    Acestea fiind spuse, iata cateva detalii despre cele doua posturi pentru care te asteptam la o discutie detaliata si ce am dori sa gasim la tine.

    - usurinta in comunicare si o atitudine proactiva, orientata spre client
    - o permanenta dorinta de a-i ajuta pe cei din jur
    - calm si rabdare
    - deschidere si interes spre invatarea de lucruri noi
    - atentie la detalii
    - o buna stapanire a limbii romane, atat cea scrisa, cat si cea vorbita
    - autenticitate si sinceritate

    Responsabilitati

    Ce vei face in rolul de CONSULTANT SUPORT TEHNIC:
    - vei prelua solicitarile din partea clientilor SmartBill, fie pe email, chat sau telefon si ii vei ghida in utilizarea softului nostru de Facturare si Gestiune
    - vei asculta cu maxima atentie situatiile expuse de catre clienti si vei cauta sa oferi solutiile cele mai potrivite, in cel mai scurt timp posibil

    Ce vei face in rolul de CONSULTANT RETENTIE CLIENTI:
    - vei contacta telefonic potentialii clienti care au beneficiat de o perioada de utilizare gratuita a softului nostru de Facturare si Gestiune, avand ca si obiectiv final continuare in utilizarea SmartBill de catre acestia, pe baza unui abonament
    - vei desfasura o activitate de vanzare consultativa, axata in special pe nevoile viitorului nostru client
    - vei propune pachetul de facturare optim, in functie de dimensiunea si nevoia reala a viitorului client
    - vei comunica de fiecare data cand este nevoie, pe email sau telefonic cu acesta, in vederea modificarii abonamentului pe care acesta il utilizeaza
    - vei prelua apeluri de la clientii existenti in portofoliul tau si ii vei ghida in alegerea abonamentului potrivit sau in utilizarea softului SmartBill, in situatii simple, care nu impun implicarea departamentului de Suport Tehnic

    Nu te speria, indiferent de postul pe care il vei ocupa, imediat dupa angajare vei intra in perioada de training, unde vei avea acces la absolut toate informatiile necesare pentru ca tu sa iti poti desfasura activitatea cu succes.

    Asadar asteptam sa te cunoastem pentru a discuta in detaliu.