Specialist Vanzari Active

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Vanzari Active active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.09.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Cerintele postului

    Studii superioare economice/juridice/financiare
    Vechime minima de 2 ani in domeniul imobiliar si/sau financiar (finantare, investitii, dezvoltare, management-ul proprietatii, consultanta).
    cunostinte minime activitate bancara (recuperare)
    cunoasterea obiectivelor strategice ale bancii
    cunostinte generale despre produsele si serviciile bancii si ale Grupului
    cunostinte economice si financiare aplicabile in domeniul imobiliar
    Cunostinte legislative privind chiriile si vanzarile de imobiliare
    cunostinte legislative pentru societatile comerciale din Romania
    Cunoasterea detaliata a pietei Real Estate
    Cunostinte in domeniul Real Estate
    cunostinte IT - MS Office
    limbi straine: Engleza - mediu
    disponibilitate de a calatori
    permis de conducere

    Responsabilitati

    Responsabilitati specifice

    Responsabil cu identificarea si prezentarea strategiei optime de comercializare a activelor din portofoliul gestionat (vanzare, inchiriere, parteneriate etc.).
    Responsabil cu implementarea si urmărirea planului de comercializare pentru fiecare activ gestionat, in linie cu strategia aprobata, inclusiv a bugetului de venituri si cheltuieli aferente prin aliniere cu superiorul ierarhic si cu sprijinul Directiei Controlling.
    Revizuieste si adaptează planul de comercializare in functie de evolutia pietei si de performanta activelor gestionate si raportează periodic cu privire la îndeplinirea obiectivelor agreate.
    Responsabil cu redactarea de rapoarte pentru portofoliul de care este responsabil, cel putin lunar, sau ori de cate ori se solicita de catre superiorul ierarhic.
    Arhiveaza/ inregistreaza corespondenta cu clientii si orice alte informatii relevante (vizionari, oferte etc.), utilizand sistemele informatice dezvoltate in acest scop.
    Responsabil cu identificarea clien?ilor si investitorilor (prin canale directe si indirecte), precum si cu negocierea contractelor (in special a contractelor de vanzare-cumparare) cu acestia.
    Responsabil cu procesul de vanzare a activelor, de la identificarea unui potential client, negocierea ofertelor primite, comunciarea cu clientul/ notarul si cu orice alta parte implicata in procesul de vanzare, intocmirea notelor de vanzare si obtinerea aprobarilor si documentelor necesare conform procedurilor interne ale Grupului BCR, semnarea de procuri si/sau acte translative de proprietate.
    Elaborează opinii expert si ofera suport operational in ceea ce priveste strategia de vânzare si eventual de preluare a activelor de tip rezidential ce constituie garantii ale creditelor neperformante ale grupului BCR.
    Se asigura ca are cele mai recente cunostinte privind piata imobiliara (de exemplu: preturile de vânzare/ cumpărare, chiriile de pe piata imobiliara etc).

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Remote

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (51)