Project Manager -limba Maghiara- Bonus atractiv-BRASOV

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Competence Call Center active.


Vezi toate job-urile Project Manager -limba Maghiara- Bonus atractiv-BRASOV active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Competence Call Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 06.11.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    CCC este una dintre companiile de top din Europa care ofera servicii de customer, la cel mai inalt nivel.
    Echipa CCC cuprinde in prezent peste 8.500 de profesionisti, in 22 locatii in 11 tari, oferind servicii internationale de customer service la cel mai inalt nivel.

    Cerinte

    Cauti sa te dezvolti professional si sa preiei mai multa responsabilitate intr-un mediu nou si in continua dezvoltare?

    Daca vorbesti fluent limba maghiara, daca iti place sa lucrezi cu numere si indicatori de performanta si daca esti pasionat sa dezvolti o echipa, atunci avem jobul ideal pentru tine!

    Pentru echipa din Brasov suntem in cautare de Project Manager- limba Maghiara pentru partenerul nostru, un furnizor cunoscut de servicii TV.


    Ce cautam:

    - Diploma de studii superioare care se pliaza pe domeniu sau pregatire in domeniu
    - Cel putin 2 ani de experienta in conducerea unei echipe de cel putin 25-35 de membri intr-un mediu destinat relatiilor cu clientii
    - Atentie la detalii si abilitatea de a lucra cu termene limita
    - Cunostinte de MS Office ( in principal Excel)
    - Cunoasterea la nivel avansat al limbii Maghiare si Engleze scris si vorbit. Limba romana reprezinta un avantaj
    - Cunostinte solide ale metodelor de analiza si ale conceptelor
    - Experienta in implementarea si planificarea proceselor de management de calitate
    - Dedicare si proactivitate

    Responsabilitati

    Ce va trebui sa faci:

    - Vei fi responsabil de organizarea, optimizarea si dezvoltarea procedurilor si proceselor de munca
    - Vei implementa si controla proiecte pentru a creste eficienta si productivitatea
    - Vei fi responsabil de atingerea tuturor targeturilor discutate
    - Vei genera statistici, rapoarte, vei planifica bugete
    - Vei lucra indeaproape cu Team Managerii

    Ce oferim:

    - Bonus de bun venit raportat la experienta dumneavostra profesionala, daca va alaturati echipei noastre in perioada august- octombrie
    - Activități provocatoare și variate care te invită să modelezi serviciile pentru unul dintre clienții noștri de top
    - Oportunitati de avansare in cadrul companiei noastre multinationale
    - Salariu atractiv si asigurare medicala
    - Echipa motivata si foarte pozitiva
    - Un mediu de lucru modern si o atmosfera de lucru foarte placuta

    Alatura-te echipei noastre acum!

    Echipa noastra de recrutare este intotdeauna gata sa raspunda la orice intrebare la numarul de telefon +40 268 30 94 94

    Alte informatii

    CCC is an expanding company focused on outsourcing services.

    With more than 8500 employees at 22 locations (Aachen, Barcelona, 2 x Berlin, Biel, Brașov, Bratislava, Bucharest, Dortmund, Dresden, Duisburg, 2 x Essen, Gdańsk, 2 x Istanbul, Izmir, Leipzig, Paris, Riga, Sarajevo and Vienna)) Competence Call Center offers communication solutions for well-known national and international companies. This makes us part of a future-oriented industry in which every single employee profits from our sustainable development.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Brasov,

    Aplica fara CV
    Brasov, Sfantu Gheorghe, Job national

    Aplica fara CV
    Brasov, Covasna, Sfantu Gheorghe,

    Vezi job-uri similare (22)