Service Desk Agent L2 with German

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    Has at least 2 years of hands-on experience in an IT Helpdesk team;
    Has resolved incidents while supporting an enterprise environment that included:
    Advanced operating systems knowledge;
    Advanced Microsoft Office Suite knowledge (O365);
    Advanced networking skills (LAN, WAN, TCP/IP etc);
    Advanced Active Directory knowledge;
    Advanced CRM knowledge.
    Flexibility
    Team work

    Responsabilitati

    Serve as 2nd level support by providing resolution or dispatching accordingly where applicable when receiving incidents and service request, which could not be solved at first contact;
    Perform remote troubleshooting through thorough analysis and relevant questions;
    Identify and suggest possible improvements on procedures;
    Provide technical guidance to L1 agents;
    Provide telephony, chat and ticketing support based on business requirements & workload (peaks);
    Contribute to knowledge management process by documenting newly elaborated solutions in order to make applicable the knowledge for the first level support;

    Alte informatii

    APT Resources is recruiting for one of our clients, a telecommunication company, for the role of Service Desk Agent Level 2 with German