Specialist In Colectare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Rompetrol - KMG International active.Vezi toate job-urile Specialist In Colectare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Rompetrol - KMG International |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.04.2020 |
Remote work: | On-site |
We are a Romanian brand that evolved to an international group that produces and delivers energy products. With 6,000 employees and a wide range of jobs, Rompetrol has operations in Europe and Central Asia, from oil trading and refining to petrochemicals production, retail and marketing of petroleum products to providing services to other operators in the Energy industry.
Cerinte
Contacteaza clientii cu debite restante pentru a recupera sumele datorate in conformitate cu procedurile interne;
Preia apelurile clientilor si ofera informatii acestora cu privire la soldurile inregistrate si platile efectuate;
Negociaza noi termene de plata pentru soldurile restante, inregistreaza promisiunile de plata agreate cu clientii si urmareste ca acestea sa fie respectate;
Comunica cu clientii prin telefon/e-mail si ii informeaza despre valoarea debitelor inregistrate, scadentele facturilor, modalitati de plata, promisiuni de plata agreate, fise de client, confirmari de sold, reconciliere solduri;
Opereaza confirmarile de plata in baza de date si verifica incadrarea in limita de credit a clientilor pentru a asigura acuratetea informatiei procesate;
Adopta noi masuri de colectare in cazul in care promisiunile de plata nu sunt respectate, notifica in scris clientii despre soldurile datorate, transmite spre decontare garantiile contractuale;
Verifica corespondenta cu clientii pentru a raspunde tuturor solicitarilor din sfera sa de competenta;
Comunica in mod eficient cu diferitele parti implicate/interesate, clienti interni si externi si raspunde intr-o maniera prompta si eficienta solicitarilor acestora;
Contribuie la dezvoltarea proceselor, procedurilor de lucru si a solutiilor care sa asigure optimizarea propriei activitati, dar si a activitatilor la nivel de echipa.
Descrierea Postului
Scopul postului:
Recuperea debitelor restante conform termenelor si procedurilor departamentale.
Responsabilitati:
- Contacteaza clientii cu debite restante pentru a recupera sumele datorate in conformitate cu procedurile interne;
- Preia apelurile clientilor si ofera informatii acestora cu privire la soldurile inregistrate si platile efectuate;
- Negociaza noi termene de plata pentru soldurile restante, inregistreaza promisiunile de plata agreate cu clientii si urmareste ca acestea sa fie respectate;
- Comunica cu clientii prin telefon/e-mail si ii informeaza despre valoarea debitelor inregistrate, scadentele facturilor, modalitati de plata, promisiuni de plata agreate, fise de client, confirmari de sold, reconciliere solduri;
- Opereaza confirmarile de plata in baza de date si verifica incadrarea in limita de credit a clientilor pentru a asigura acuratetea informatiei procesate;
- Adopta noi masuri de colectare in cazul in care promisiunile de plata nu sunt respectate, notifica in scris clientii despre soldurile datorate, transmite spre decontare garantiile contractuale;
- Verifica corespondenta cu clientii pentru a raspunde tuturor solicitarilor din sfera sa de competenta;
- Comunica in mod eficient cu diferitele parti implicate/interesate, clienti interni si externi si raspunde intr-o maniera prompta si eficienta solicitarilor acestora;
- Contribuie la dezvoltarea proceselor, procedurilor de lucru si a solutiilor care sa asigure optimizarea propriei activitati, dar si a activitatilor la nivel de echipa.
- Studii superioare in domeniul economic - reprezinta un avantaj;
- Experienta in domeniul Customer Service/Debt Recovery/Client service- reprezinta un avantaj;
- Experienta anterioara intr-o pozitie similara – este un plus;
- Pachet MS Office - nivel mediu;
- Limba Engleza - nivel mediu;
- Foarte bune abilitati de comunicare;
- Abilitati de negociere, putere de convingere;
- Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor si timpului de lucru;
- Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate.
Descrierea Postului
Scopul postului:
Recuperea debitelor restante conform termenelor si procedurilor departamentale.
Responsabilitati:
- Contacteaza clientii cu debite restante pentru a recupera sumele datorate in conformitate cu procedurile interne;
- Preia apelurile clientilor si ofera informatii acestora cu privire la soldurile inregistrate si platile efectuate;
- Negociaza noi termene de plata pentru soldurile restante, inregistreaza promisiunile de plata agreate cu clientii si urmareste ca acestea sa fie respectate;
- Comunica cu clientii prin telefon/e-mail si ii informeaza despre valoarea debitelor inregistrate, scadentele facturilor, modalitati de plata, promisiuni de plata agreate, fise de client, confirmari de sold, reconciliere solduri;
- Opereaza confirmarile de plata in baza de date si verifica incadrarea in limita de credit a clientilor pentru a asigura acuratetea informatiei procesate;
- Adopta noi masuri de colectare in cazul in care promisiunile de plata nu sunt respectate, notifica in scris clientii despre soldurile datorate, transmite spre decontare garantiile contractuale;
- Verifica corespondenta cu clientii pentru a raspunde tuturor solicitarilor din sfera sa de competenta;
- Comunica in mod eficient cu diferitele parti implicate/interesate, clienti interni si externi si raspunde intr-o maniera prompta si eficienta solicitarilor acestora;
- Contribuie la dezvoltarea proceselor, procedurilor de lucru si a solutiilor care sa asigure optimizarea propriei activitati, dar si a activitatilor la nivel de echipa.
- Studii superioare in domeniul economic - reprezinta un avantaj;
- Experienta in domeniul Customer Service/Debt Recovery/Client service- reprezinta un avantaj;
- Experienta anterioara intr-o pozitie similara – este un plus;
- Pachet MS Office - nivel mediu;
- Limba Engleza - nivel mediu;
- Foarte bune abilitati de comunicare;
- Abilitati de negociere, putere de convingere;
- Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor si timpului de lucru;
- Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate.
Rompetrol, part of KMG International, is the place where thousands of minds spread throughout 11 countries are connecting to each other to create the energy we all need to get further. You may think of us as an Oil & Gas powerhouse, which combines the strength of the experienced with the eagerness of the new.
This is how we grew over the past 40 years into a group of true professionals, specialized in diverse fields of work: Trading, Refining & Petrochemicals, Retail, Industrial Services.
We believe that through trial and perseverance, true ambition is inspired and success achieved. With this reasoning, we intend to welcome you to our Rompetrol family and help you reach your full potential. So, are you ready to begin or continue your career, in a diverse and fulfilling environment?
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Business Intelligence Specialist 5000 - 5500 RON NET / luna | |
Senior Customer Experience Specialist with French Aplica fara CV | |
Senior Customer Experience Specialist (12M) with French and Spanish Hybrid Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (46) |
Raporteaza eroarea la