Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Business Analyst CRM
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Docte Consulting active.Vezi toate job-urile Business Analyst CRM active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro |
Angajator: | Docte Consulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.07.2020 |
Remote work: | On-site |
Organizatiile de masa sunt din ce in ce mai axate pe mecanizare si pe standardizarea oamenilor, aspecte care conduc la disparitia caracteristicilor individuale. In contrast, punem accentul pe puterile intelectuale si spirituale ale omului.
Noi credem în Organizatiile cu un suflet!
Noi credem in Oameni!
Ne dorim sa avem o noua abordare pe piata recrutarii.
Ofertele noastre sunt adaptate la cele mai recente tendinte de evolutie ale pieței. Consultantii nostri lucreaza cu pasiune si din pasiune.
Cautam intotdeauna solutii intelepte pentru a crea 'Fuziunea intre Oameni si Companii'.
Suntem implicati, creativi, flexibili si motivati de a finaliza cu succes orice proiect!
2 ani experienta pe un post similar
Cunostinte specifice managementului de proiecte
Abilitati MS Office, Visio
Cunostinte de mapare a proceselor in diagrame de proces
Capacitate de analiza si intelegere a sistemelor IT
Capacitatea de a intelege procesele cheie din companie cu focus pe impactul in zona de relatie cu clientii
Capacitatea de a facilita sesiuni de lucru si invatare cu noile functionalitati ale sistemelor CRM
Limba engleza nivel avansat
Constituie avantaj:
Certificari/cursuri in project management (PMP, Prince2, Six Sigma belt)
Experienta pe analiza si implementare specificatii business in sisteme CRM;
Experienta raportare
Experienta de lucru cu Salesforce
Certificare de Salesforce Admin
Parametrizarea functionalitatilor si asigurarea implementarii de noi functionalitati la cererea responsabilului de business (loialitate clienti si customer care)
Configurarea si administrarea sistemelor Salesforce si Comarch
Customizarea interfetelor Sales Force si Comarch
Este responsabil de intelegerea cerintelor clientului intern, de pregatirea scenariilor de testare si a documentatiei pentru utilizatorii finali
Realizeazã analiza in vederea definirii specificatiilor pentru construirea efectivã a sistemelor si a solutiilor CRM
Elaboreaza studiile de procese business si le coreleaza cu analizele de fezabilitate tehnica.
Administrarea userilor si a profilelor de utilizatori;
Raspunde solicitarilor si sesizarilor utilizatorilor sistemelor Salesforce, face analiza acestor cerinte si scrie specificatii detaliate pentru dezvoltatori si IT in baza acestor cerinte
Realizeaza operatiuni de masa pe inregistrarile CRM – batch, mass records
Seteaza regulile de business pentru procese de loialitate si customer care la cererile clientilor interni operationali
Automatizeaza leaduri si cazuri in CRM la solicitarea businessului
Se ocupa de monitorizarea fluxurilor de integrarea celorlate aplicatii cu sistemele CRM
Defineste valorile de KPI urmariti si SLA
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
IT Business Analyst (Wealth & Distribution Technology) Aplica fara CV | |
Quality Business Development Analyst with French Aplica fara CV | |
Business Analyst - technical BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (462) |
Raporteaza eroarea la