Business Analyst CRM

Angajator: Docte Consulting
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Organizatiile de masa sunt din ce in ce mai axate pe mecanizare si pe standardizarea oamenilor, aspecte care conduc la disparitia caracteristicilor individuale. In contrast, punem accentul pe puterile intelectuale si spirituale ale omului.
    ​Noi credem în Organizatiile cu un suflet!
    Noi credem in Oameni!
    ​Ne dorim sa avem o noua abordare pe piata recrutarii.
    Ofertele noastre sunt adaptate la cele mai recente tendinte de evolutie ale pieței. Consultantii nostri lucreaza cu pasiune si din pasiune.
    Cautam intotdeauna solutii intelepte pentru a crea 'Fuziunea intre Oameni si Companii'.
    Suntem implicati, creativi, flexibili si motivati de a finaliza cu succes orice proiect!

    Cerinte

    2 ani experienta pe un post similar
    Cunostinte specifice managementului de proiecte
    Abilitati MS Office, Visio
    Cunostinte de mapare a proceselor in diagrame de proces
    Capacitate de analiza si intelegere a sistemelor IT
    Capacitatea de a intelege procesele cheie din companie cu focus pe impactul in zona de relatie cu clientii
    Capacitatea de a facilita sesiuni de lucru si invatare cu noile functionalitati ale sistemelor CRM
    Limba engleza nivel avansat

    Constituie avantaj:

    Certificari/cursuri in project management (PMP, Prince2, Six Sigma belt)
    Experienta pe analiza si implementare specificatii business in sisteme CRM;
    Experienta raportare
    Experienta de lucru cu Salesforce
    Certificare de Salesforce Admin

    Responsabilitati

    Parametrizarea functionalitatilor si asigurarea implementarii de noi functionalitati la cererea responsabilului de business (loialitate clienti si customer care)
    Configurarea si administrarea sistemelor Salesforce si Comarch
    Customizarea interfetelor Sales Force si Comarch
    Este responsabil de intelegerea cerintelor clientului intern, de pregatirea scenariilor de testare si a documentatiei pentru utilizatorii finali
    Realizeazã analiza in vederea definirii specificatiilor pentru construirea efectivã a sistemelor si a solutiilor CRM
    Elaboreaza studiile de procese business si le coreleaza cu analizele de fezabilitate tehnica.
    Administrarea userilor si a profilelor de utilizatori;
    Raspunde solicitarilor si sesizarilor utilizatorilor sistemelor Salesforce, face analiza acestor cerinte si scrie specificatii detaliate pentru dezvoltatori si IT in baza acestor cerinte
    Realizeaza operatiuni de masa pe inregistrarile CRM – batch, mass records
    Seteaza regulile de business pentru procese de loialitate si customer care la cererile clientilor interni operationali
    Automatizeaza leaduri si cazuri in CRM la solicitarea businessului
    Se ocupa de monitorizarea fluxurilor de integrarea celorlate aplicatii cu sistemele CRM
    Defineste valorile de KPI urmariti si SLA