Manager Program Fidelitate

Angajator: Docte Consulting
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Organizatiile de masa sunt din ce in ce mai axate pe mecanizare si pe standardizarea oamenilor, aspecte care conduc la disparitia caracteristicilor individuale. In contrast, punem accentul pe puterile intelectuale si spirituale ale omului.
    ​Noi credem în Organizatiile cu un suflet!
    Noi credem in Oameni!
    ​Ne dorim sa avem o noua abordare pe piata recrutarii.
    Ofertele noastre sunt adaptate la cele mai recente tendinte de evolutie ale pieței. Consultantii nostri lucreaza cu pasiune si din pasiune.
    Cautam intotdeauna solutii intelepte pentru a crea 'Fuziunea intre Oameni si Companii'.
    Suntem implicati, creativi, flexibili si motivati de a finaliza cu succes orice proiect!

    Cerinte

    Minim 2 ani experienta in Marketing, Comunicare, Customer Service, Vanzari; experienta anterioada in retail poate constitui un avantaj
    Limba engleza si / sau franceza
    Capacitatea de a intelege procesele cheie din companie cu focus pe impactul in zona de loializare si relatie cu clientii
    Abilitati de comunicare si de relationare umana: capabil sa influenteze si sa genereze rezultate lucrand in echipe transverale prin convingere, nu prin autoritate
    Capacitatea de a analiza si interpreta date finaciare, legate de performata programului
    Know how pe procese de Retentie si Loializare, Customer Experience si Customer Relationship
    Cunoscator al metricilor specifice programelor de loialitate
    Confortabil sa negocieze si sa interactioneze cu parteneri, agentii, furnizori
    Bun strateg
    Fire ambitioasa, care tinteste catre standarde ridicate de eficienta si performanta
    Capabil sa lucreze intr-un mediu dinamic

    Responsabilitati

    Se asigura de functionarea grupurilor colaborative transversale de pilotare a programului de fidelitate clienti
    Colaboreaza cu stakeholderi interni si externi pentru crearea si derularea de campanii si proiecte de fidelizare clienti
    Propune, analizeaza, detaliaza si implementeaza oferte, campanii si actiuni de recompensa clienti specifice programelor de loializare (value proposition)
    Monitorizeaza continuu atractivitatea si performanta programului de fidelitate
    Este garantul functionarii optime a proceselor specifice programului de fidelitate: mecanica de puncte, sistemul de avantaje client, comunicarea si implementarea corecta in sisteme a campaniilor si ofertelor din programul de fidelitate
    Intocmeste planul anual de fidelizare clienti (roadmapul detaliat cu actiunile si proiectele, temporizarea lor, mediile de difuzare si implementare, publicul tinta, obiectivele fiecarei campanii, etc
    Colaboreaza cu agentii externe, parteneri, furnizori in vederea desfasurarii de campanii de fidelizare
    Studiul concurentei: documentarea continua despre programele de fidelitate ale concurentei
    Contribuie la segmentarea consumatorilor in vederea dezvoltarii campaniilor de up-sell&cross-sell;