Administrator Sistem IT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Contexpert active.


Vezi toate job-urile Administrator Sistem IT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Contexpert
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.09.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Membra a HLB International, Contexpert este o companie de top din Romania care ofera inca din 1996, servicii de contabilitate, consultanta fiscala, audit, inventariere, salarizare si administrare de personal (locul 5 in topul companiilor de contabilitate din Bucuresti, potrivit CECCAR).

    Creata in 1969, HLB este o retea internationala dinamica de consultanta de business care serveste clienti din peste 130 de tari, cu peste 600 de birouri in lume, 1900 de parteneri si peste 17000 de profesionisti. Membrii HLB si-au construit o reputatie puternica in tarile lor si proiecteaza o identitate globala comuna, promovand expertiza locala cu performanta internationala.

    Contexpert s-a nascut in urma cu 19 ani dintr-o initiativa indrazneata si a devenit o afacere de succes prin dedicatia totala a managementului si a angajatilor sai. In prezent, Contexpert este o companie respectata in mediul de afaceri romanesc, avand un portofoliu de peste 300 de companii nationale si multinationale ce deruleaza afaceri cu cifre de piata semnificative.

    Serviciile de calitate si oamenii sunt cele mai importante resurse pentru companie. S-a investit in ei si s-a creat o structura flexibila de promovare, in care fiecare isi poate gasi calea spre dezvoltarea profesionala. Managementul companiei a ales sa puna pret pe delegarea responsabilitatilor si cresterea continua bazata pe evolutia si specializarea echipei. Drept urmare, fiecare membru din echipa este incurajat sa devina din ce in ce mai bun in ceea ce face si sa reprezinta o sursa de inspiratie pentru cei aflati la inceput de cariera.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, furnizor de logistica care ofera servicii de calitate clientilor sai din Europa de Est, recrutam Administrator de Sistem IT.

    Cerinte:
    - Experienta pe un rol similar de 3 ani
    - Experienta in administrarea sau participarea la cel putin o implementare ERP
    - Cunostinte specializate in domeniul informatic (MS 2000/XP Prof. si Server), LAN, TCP/IP, IPX/SPX, NetBeui sau alte protocoale de conectare intre calculatoare
    - Cunostinte avansate de retelistica
    - Cursuri/Tehnici de securizare/supraveghere a retelei IT
    - Canale de informare media
    - Operare PC – MS Office, Outlook
    - Limba engleza – nivel avansat (citit, scris, vorbit)
    - Franceza/Rusa constituie un avantaj
    - Studii superioare finalizate
    - Carnet de conducere categoria B
    - Disponibilitate de deplasare (local-Romania)
    - Gandire analitica, abilitati de comunicare, atentie la detalii, orientare pe obiective/rezultate

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Mentinerea in functiune a computerelor (Servere, PC), instalarea sau depanarea programelor cum ar fi: SO Windows, Microsoft Office, accesul la retea, configurarea imprimantelor;
    - Mentinerea retelei de date: switch-uri, hub-uri, elemente pasive de retea (fibra optica, UTP);
    - Participarea la achizitionarea de tehnica de calcul: PC, Switch-uri, Hub-uri, elemente pasive de retea (fibra optica, UTP), consumabile, piese de schimb pentru toate acestea, achizitionare de noi licente Office sau Microsoft windows, sau alte licente necesare,
    - Pe baza cerintelor diferitelor departamente; asigura securitatea informatiilor; administrarea serverului de Internet (surf si e-Mail acces);
    - Administrarea retelei de telefonie: telefoane interne, drepturi de apel, alocari de numere, cumparari de linii telefonice, ISDN, linii inchiriate sau numere de apel obisnuite;
    - Se ocupa de cautarea ofertelor si achizitionarea echipamentelor IT;
    - Mentine relatia cu furnizorii de aplicatii si de servicii pentru configurarea/rezolvarea eventualelor probleme aparute in garantie si postgarantie, inclusiv monitorizarea SLA-urilor existente cu diversi furnizori de solutii;
    - Mentine la zi evidenta retelei de calculatoare (statii de lucru, utilizatori, configurari, drepturi alocate, etc) si actualizeaza/dezvolta periodic setul de proceduri de lucru (specifice);
    - Ofera ajutor specializat utilizatorilor in cazul in care este solicitat;
    - Prezinta propuneri de reducere de costuri;

    Alte informatii

    Beneficii/Alte informatii:
    - Bonuri de masa
    - Asigurare medicala
    - Decontare transport in situatiile de deplasare (local-Romania)
    - Locatia sediului: zona Pipera

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Remote

    Remote

    Vezi job-uri similare (43)