Junior Payroll Consultant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BIA Human Resource Management Services active.


Vezi toate job-urile Junior Payroll Consultant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.09.2019
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a fost infiintata in anul 1992, fiind una dintre primele companii de resurse umane din Romania. Compania a inceput prin a oferi servicii de executive search si s-a dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania.
    Ulterior, in portofoliul nostru au fost adaugate servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.
    BIA HR este unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, de aceea suntem alaturi de managerii de HR de peste doua decenii. Astfel, de mai bine de 25 de ani, partenerii nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate care au ales sa lucreze cu noi, au beneficiat de cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si de beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.
    Din momentul intrarii in vigoare a GDPR-ului, BIA a luat toate masurile necesare pentru a asigura respectarea noilor standarde privind protectia datelor si continua sa trateze cu un interes crescut acest aspect. In acest sens investim constant in cresterea nivelului de securitate a sistemelor de prelucrare date si in instruirea propriilor angajati. Pe langa aspectul legal implicat, acest demers a presupus implementarea de masuri tehnice suplimentare in vederea protectiei datelor, dar si o eficienta operationala mai mare. Respectarea GDPR-ului a crescut increderea si loialitatea partenerilor nostri si a adus satisfactie propriilor angajati.

    Cerinte

    - Esti absolvent de studii superioare (un avantaj in domeniul economic);
    - Iti plac cifrele si ai cunostinte minime in domeniul salarizarii si administrarii de personal;
    - Detii cunostinte de lucru in Excel;
    - Ai cunostinte de limba engleza nivel mediu/avansat;
    - Esti o persoana proactiva, orientata catre rezultate si solutionarea problemelor;

    Responsabilitati

    - Invatarea proceselor, softurilor si modalitatilor de lucru in stilul propriu fiecaruia;
    - Invatarea notiunilor legislative si pe probleme de munca si fiscalitate;
    - Activitate de introducere a datelor in aplicatia de salarizare;
    - Preluarea, centralizarea si gestionarea documentelor primite de la clienti;
    - Pregatirea raspunsurilor si solicitarilor din partea clientilor (impreuna cu mentorul echipei);

    Alte informatii

    - Mediu de lucru placut si vesel;
    - Sansa de a te forma in cadrul unei companii specializate cu renume in domeniu;
    - Sansa de a construi o cariera solida in domeniul HR - respectiv Administrare de Personal si Consultanta pe probleme de relatii de munca;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BIA Human Resource Management Services. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BIA Human Resource Management Services >>