Junior Payroll Consultant

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    BIA – BIA Human Resource Management Services, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor.

    Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.

    Prin transmiterea CV-ului şi a aplicaţiei dumneavoastră pe orice cale către SC BIA Human Resource Management Services SRL, vă exprimaţi în mod expres consimţământul ca aceasta societate să prelucreze si sa transfere informaţiile şi datele cu caracter personal indicate în aceste documente. De asemenea, vă aducem la cunostinţă că în conformitate cu Legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date, aveţi dreptul de informare, dreptul de a accesa şi/sau rectifica datele cu caracter personal ce vă sunt procesate, dreptul de a vă opune în orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal, în baza unor motive justificate şi temeinice, conform prevederilor legale relevante, precum si dreptul de a vă adresa justiţiei. Compania BIA Human Resource Management Services figureaza în registrul de evidenta a operatorilor de date cu caracter personal cu numarul 2306.

    Cerinte

    - Esti absolvent de studii superioare (un avantaj in domeniul economic);
    - Iti plac cifrele si ai cunostinte minime in domeniul salarizarii si administrarii de personal;
    - Detii cunostinte de lucru in Excel;
    - Ai cunostinte de limba engleza nivel mediu/avansat;
    - Esti o persoana proactiva, orientata catre rezultate si solutionarea problemelor;

    Responsabilitati

    - Invatarea proceselor, softurilor si modalitatilor de lucru in stilul propriu fiecaruia;
    - Invatarea notiunilor legislative si pe probleme de munca si fiscalitate;
    - Activitate de introducere a datelor in aplicatia de salarizare;
    - Preluarea, centralizarea si gestionarea documentelor primite de la clienti;
    - Pregatirea raspunsurilor si solicitarilor din partea clientilor (impreuna cu mentorul echipei);

    Alte informatii

    - Mediu de lucru placut si vesel;
    - Sansa de a te forma in cadrul unei companii specializate cu renume in domeniu;
    - Sansa de a construi o cariera solida in domeniul HR - respectiv Administrare de Personal si Consultanta pe probleme de relatii de munca;