Junior Administrative Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APS Romania active.


Vezi toate job-urile Junior Administrative Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: APS Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Iasi
  • Actualizat la: 19.08.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.

    APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.

    APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.

    www.aps-ro.ro

    Cerinte

    Bune abilități de comunicare, negociere, învățare, flexibilitate și lucru în echipă;
    Capacitate de adaptare;
    Capacitate de organizare a timpului și a sarcinilor trasate;
    Capacitate de a evalua și de a lua decizii;
    Orientare către realizarea obiectivelor;
    Cunoștințe în domeniul colectării;
    Cunoștințe operare PC și Microsoft Office;
    Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare.

    Responsabilitati

    Oferirea de suport echipei de colectare și managementului departamentului;
    Elaborarea de rapoarte specifice portofoliilor pentru analiza datelor interne;
    Elaborarea de rapoarte specifice pentru clienții externi;
    Elaborarea de rapoarte privind productivitatea agenților;
    Menținerea legăturii cu partenerii companiei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (72)