Manager de Operatiuni

Angajator: EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Societatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat.

    Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice).
    In prezent suntem activi pe piata financiara cu 17 agentii deschise in 15 orase mari ale Romaniei.

    Cerinte

    - Studii superioare economice finalizate
    - Experienta profesionala de minim 5 ani; Constituie avantaj experienta in domeniul financiar-bancar si/sau experienta intr-o functie de conducere/management;
    - Cunostinte solide de Microsoft Office - in special Excel (nivel avansat);
    - Persoana activa, organizata, orientata spre rezultate si catre indeplinirea obiectivelor, sociabila, stabila, punctuala, responsabila, pozitiva, nefumatoare;
    - Abilitati de comunicare, coordonare, analiza si sinteza, atentie la detalii, pentru o foarte buna gestionare a timpului, avand capacitatea de rezolvare prompta a problemelor si de prioritizare a obiectivelor tinta planificate.
    - Grad inalt de profesionalism;

    Responsabilitati

    - Face parte si isi desfasoara activitatea in cadrul Serviciului Supraveghere, in Municipiul Bucuresti - Sector 3.
    - Coordoneaza activitatea desfasurata de catre analistii financiari/economistii din cadrul agentiilor Easy Credit si le asigura suportul necesar;
    - Verifica documentele redactate/semnate de catre analistii financiari/economistii in conformitate cu procedura de creditare si normele interne;
    - Verifica existenta/corectitudinea documentelor si informatiilor necesare in aplicatiile interne;
    - Verifica si monitorizeaza in permanenta incasarile aferente contractelor de credit aflate in derulare, la scadentele stabilite;
    - Coordoneaza si supravegheaza activitatea de recuperare a sumelor restante inregistrate de clientii agentiilor alocate si se asigura de indeplinirea targetului pe incasari la nivelul societatii;
    - Identifica problemele aparute, face propuneri privind instruirea angajatilor si monitorizeaza calitatea serviciilor oferite clientilor in sediile Easy Credit;
    - Asigura respectarea regulilor, procedurilor aplicabile si a cerintelor legale din domeniul financiar;
    - Intocmeste, actualizeaza, verifica in permanenta (zilnic/ lunar/periodic) diverse rapoarte si situatii privind activitatea societatii.

    Alte informatii

    - Un mediu de lucru placut, dinamic, cu oportunitati de dezvoltare profesionala in domeniul financiar-bancar;
    - Posibilitatea de a lucra in cadrul unei societati cu o cultura organizationala solida ce incurajeaza si sprijina performantele angajatilor;
    - Participarea la programe de dezvoltare profesionala;
    - Sprijin permanent din partea colegilor.
    - Contract de munca pe o perioada nedeterminata;
    - Tichete de masa;
    - Salariu motivant;
    - Abonament medical.