INSPECTOR RESURSE UMANE - ADMINISTRARE PERSONAL

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile INSPECTOR RESURSE UMANE - ADMINISTRARE PERSONAL active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 06.11.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    - Absolvent studii superioare;
    - Cursul de inspector resurse umane constituie un avantaj;
    - Bune cunostinte de legislatia muncii;
    - Experienta in activitati de administrare de personal, reprezinta un avantaj;
    - Experienta in utilizarea unor aplicatii de pontaj si/sau salarizare, reprezinta un avantaj;
    - Persoana proactiva, excelente abilitati de interrelationare si lucru in echipa, atentie la detalii, viteza de reactie;
    - Persoana organizata, capabila sa prioritizeze si sa gestioneze in paralel mai multe activitati;
    - Bune abilitati de comunicare si orientare catre client;
    - Persoana punctuala, pozitiva, flexibila;
    - Cunostinte de operare PC: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Internet)

    Responsabilitati

    Administrare personal – administrarea dosarelor de personal de la angajare până la încetarea contractelor, întocmirea tuturor documentelor și efectuarea înregistrărilor necesare pe durata executării contractului de muncă.

    - Intocmirea dosarelor de personal (contracte de munca, anexe, acte aditionale, decizii incetare);
    - Genereaza documente contractuale din aplicatia companiei (contracte de munca, acte aditionale, decizii etc.);
    - Verifica corectitudinea documentelor emise;
    - Transmiterea in termen a tuturor modificarilor legate de salariati (Revisal);
    - Informeaza angajatii cu privire la documentele lipsa identificate in dosarul de personal, atat la angajare cat si ulterior;
    - Efectueaza input / modificari ale datelor angajatilor si datelor contractuale in aplicatiile software si verifica corectitudinea datelor introduse;
    - Introducerea certificatelor medicale, absentelor nemotivate si a concediilor fara plata in sistemul de salarizare;
    - Verifica pontajele lunare;
    - Intocmirea adeverintelor solicitate de angajati (vechime, baza de calcul, medic de familie, venit etc.);
    - Intocmirea situatiilor / raportarilor saptamanale / lunare specifice activitatii;
    - Consultanta angajatilor cu privire la orice solicitare a acestora.

    Beneficii:
    - Pachet salarial corelat cu experienta profesională;
    - Tichete de masă;
    - Program de lucru office;
    - Pachet servicii medicale;
    - Acces la programele și activitățile de formare furnizate de către companie.

    Așadar, te asteptam la o discutie, la sediul Gi Group din Timisoara. Pentru mai multe detalii nu ezita sa ma contactezi la tel. 0728 854 952.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Brasov, Timisoara,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Timisoara, Job national

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (11)