Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Specialist aprovizionare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile TRITON active.Vezi toate job-urile Specialist aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | TRITON |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.09.2019 |
Remote work: | On-site |
Triton este furnizor complet de scule electrice, utilaje, accesorii si consumabile pentru o gama larga de aplicatii din domeniul constructiilor, industrieri, instalatiilor, productiei, amenajarilor interioare, agriculturii, amenajarii si intretinerii spatiilor verzi, profuctiei tamplariei din PVC si aluminiu.
Cerinte
Pentru a face parte din echipa TRITON este important să:
- îți dorești permanent să te dezvolți, atât profesional cât și personal;
- vrei să lucrezi într-o companie orientată către performanță;
- fii creativ și ambițios;
- fii TU.
Ești de-al nostru dacă:
- deții cunoştinţe operare PC (Ms Office);
- ai abilități tehnice (cu sau fără studii de specialitate);
- cunoști limba engleză;
- ești o persoană responsabilă, atentă la detalii și cu simțul umorului;
- unul dintre atuurile tale este comunicarea interpersonală.
Într-o zi de lucru obișnuită vei avea ca atribuții:
- Determinarea corectă a specificațiilor bunurilor și serviciilor care vor fi achiziționate, colaborând cu departamentele interne și cu furnizorii;
- Efectuarea și analizarea comenzilor de mărfuri;
- Solicitarea și analizarea ofertelor de preț și propunerea soluțiilor privind achizițiile;
- Negocierea condițiilor comerciale cu furnizorii (prețurile și termenele de livrare);
- Ținerea evidenței confirmărilor de comandă și a livrărilor acestora de către furnizori până la intrarea mărfurilor în depozitul companiei;
- Urmărirea respectării prevederilor privind calitatea, cantitatea, termenele și valoarea produselor livrate.
- Înregistrarea mărfurilor achiziționate în gestiunea internă.
Iar împreună cu echipa vei participa la îmbunătățirea proceselor, prin propunerea unor noi proceduri sau modificarea celor existente.
La TRITON te așteaptă:
- o echipa energică, orientată către rezultat;
- noi provocări în fiecare zi, ținând în felul acesta monotonia la distanță;
- un mediu de lucru plăcut;
- transparență și autenticitate.
Pachet salarial:
- contract de muncă pe durată nedeterminată;
- tichete de masă, prime anuale de sărbători (Paște, Crăciun);
- zile libere plătite pentru evenimente speciale;
- programe și cursuri de dezvoltare personală și profesională;
- program de lucru: L-V 08:00-17:00 (8 h + 1 h pauza de masa).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Contracts Execution Specialist Hybrid | |
Specialist achizitii Aplica fara CV | |
Order Management Specialist Hybrid | |
Vezi job-uri similare (43) |
Raporteaza eroarea la