Specialist aprovizionare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile TRITON active.


Vezi toate job-urile Specialist aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: TRITON
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.09.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Triton este furnizor complet de scule electrice, utilaje, accesorii si consumabile pentru o gama larga de aplicatii din domeniul constructiilor, industrieri, instalatiilor, productiei, amenajarilor interioare, agriculturii, amenajarii si intretinerii spatiilor verzi, profuctiei tamplariei din PVC si aluminiu.

    Cerinte

    Pentru a face parte din echipa TRITON este important să:
    - îți dorești permanent să te dezvolți, atât profesional cât și personal;
    - vrei să lucrezi într-o companie orientată către performanță;
    - fii creativ și ambițios;
    - fii TU.

    Ești de-al nostru dacă:
    - deții cunoştinţe operare PC (Ms Office);
    - ai abilități tehnice (cu sau fără studii de specialitate);
    - cunoști limba engleză;
    - ești o persoană responsabilă, atentă la detalii și cu simțul umorului;
    - unul dintre atuurile tale este comunicarea interpersonală.

    Responsabilitati

    Într-o zi de lucru obișnuită vei avea ca atribuții:
    - Determinarea corectă a specificațiilor bunurilor și serviciilor care vor fi achiziționate, colaborând cu departamentele interne și cu furnizorii;
    - Efectuarea și analizarea comenzilor de mărfuri;
    - Solicitarea și analizarea ofertelor de preț și propunerea soluțiilor privind achizițiile;
    - Negocierea condițiilor comerciale cu furnizorii (prețurile și termenele de livrare);
    - Ținerea evidenței confirmărilor de comandă și a livrărilor acestora de către furnizori până la intrarea mărfurilor în depozitul companiei;
    - Urmărirea respectării prevederilor privind calitatea, cantitatea, termenele și valoarea produselor livrate.
    - Înregistrarea mărfurilor achiziționate în gestiunea internă.

    Iar împreună cu echipa vei participa la îmbunătățirea proceselor, prin propunerea unor noi proceduri sau modificarea celor existente.

    Alte informatii

    La TRITON te așteaptă:
    - o echipa energică, orientată către rezultat;
    - noi provocări în fiecare zi, ținând în felul acesta monotonia la distanță;
    - un mediu de lucru plăcut;
    - transparență și autenticitate.

    Pachet salarial:
    - contract de muncă pe durată nedeterminată;
    - tichete de masă, prime anuale de sărbători (Paște, Crăciun);
    - zile libere plătite pentru evenimente speciale;
    - programe și cursuri de dezvoltare personală și profesională;
    - program de lucru: L-V 08:00-17:00 (8 h + 1 h pauza de masa).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (43)