Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Office Assistant
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile iCredit active.Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | iCredit |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.11.2019 |
Remote work: | On-site |
Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina.
În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate.
În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară.
Ce cautam la tine?
- spirit de initiativa, abilitati de lucru atat in echipa cat si individual
- atributii excelente de comunicare
- atentie la detalii, precizie, acuratete
- cuostinte de operare PC ( Word, Excel, Power Point etc)
- limba engleza minim - mediu
Ce va trebui sa faci?
- primesti/intampini vizitatorii in conformitate cu procedura interna stabilita
- primesti, trimiti, inregistrezi si repartizezi corespondenta in interiorul unitatii
- convertesti documente, arhive din format hartie in format electronic conform specificatiilor primite de la superiorul ierarhic
- mentii relatia cu furnizorii companiei (combustibile, birotica, servicii de curierat)
- achizitionezi si verifici existenta pe stoc a consumabilelor ( papaetarie, apa, cafea si alte materiale de uz zilnic) necesare in Biroul Central
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- elaborezi si redactezi docimentele si situatiile cerute de management
- propui masuri si modalitati de a imbunatatii organizara si eficienta in Biroul Central
Ce iti oferim?
- traininguri si cursuri de specializate
- posibilitati de dezvoltare interna
- oportunitati de promovare in cadrul unei companii aflate in proces de expansiune
- lucru dinamic intr-o echipa tanara si profesionista.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operations Back-Office Internship Program Aplica fara CV | |
BACK-OFFICE ANALYST with ITALIAN - On Site - Bucharest Aplica fara CV | |
Executive Assistant @Siemens Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (87) |
Raporteaza eroarea la