Coordonator tehnic-Biroul Helpdesk-IT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Coordonator tehnic-Biroul Helpdesk-IT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.09.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Profilul tau:
    -Studii superioare in domeniul economic sau informatic
    -Vechime minima in activitate/specialitate/domeniu - 3 ani din care minim 2 ani in institutii financiar-bancare
    -Cunostinte (IT, limbi straine, know-how specific postului):
    -Cunostinte SQL nivel mediu
    -Cunostinte Pl/SQL nivel de baza
    -Limba engleza - nivel mediu
    -Cunostinte generale despre produsele si serviciile bancii
    -Cunoasterea obiectivelor strategice ale bancii
    -Tehnici de control si monitorizare

    Responsabilitati

    Ce vei face:
    -In cadrul proceselor de management al cererilor/ incidentelor:
    • Preiei cererile/ incidentele in aplicatia de gestiune a cererilor si incidentelor, efectuezi diagnoza initiala si validezi corectitudinea incadrarii cererilor din punct de vedere arie si prioritate;
    • Analizezi/ rezolvi cereri/ incidente de orice nivel de complexitate, in aria de competenta alocata, in conformitate cu procedurile de lucru specifice (interogare baze de date, analiza date/ log-uri, aplicare solutie temporara etc.) si utilizand informatiile din baza de cunostinte;
    • Escaladezi incidentele care nu pot fi solutionate de catre nivelul 1 de suport catre nivelurile 2 si/sau 3;
    • Informezi utilizatorii despre stadiul rezolvarii cererilor/ incidentelor pe care acestia le-au postat; verifici cu utilizatorul final daca solutia propusa rezolva incidentul si, in caz afirmativ, il inchizi; categorizezi incidentul in functie de cauza acestuia, daca este cunoscuta;
    • Monitorizezi si analizezi cererile/ incidentele asignate nerezolvate si escaldate si verifici stadiul in care se afla rezolvarea acestora, in functie de limitele de timp agreate in SLA (Service Level Agreement); raportezi catre superiorii ierarhici stadiul incidentelor postate;
    • Asiguri suportul in pregatirea analistilor de nivel 1, 2 si 3; asiguri activitatea de analist suport 1, daca este cazul.
    -In cadrul procesului de management al problemelor, analizezi incidentele postate din punct de vedere al repetabilitatii si impactului (frecventa, efort, impact client), semnaland posibilele probleme, cat si escaladarea problemelor catre echipele care pot oferi o solutie permanenta (IT sau Business).
    -Validezi procedurile de lucru operationale, instructiunile si fluxurile de lucru propuse in cadrul preluarii activitatii de suport pe aplicatii.
    -In cadrul procesului de management al cunostintelor, contribui la mentenanta bazei de cunostinte prin semnalarea discrepantelor sau articolelor neactualizate, prin adaugarea de articole noi, prin validarea propunerilor venite din partea analistilor de nivel 1, 2 sau 3 si prin verificarea periodica a validatii articolelor din baza de cunostine.
    -Asiguri activitatea in schimburi pe perioada Luni-Vineri: 08-20 sau la cerere (lucru la distanta) in cazuri in care este nevoie de suport extins (Sambata, Duminica si sarbatori legale).

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (9)