Agent vanzari

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    • Experiența in vânzari reprezintă un avantaj;
    • Persoană energică, persuasivă, cu atitudine serioasă, pozitivă;
    • Cunostinte tehnici profesionale de vânzare și negociere;
    • Atitudine orientată spre satisfacerea cerințelor clienților;
    • Capacitate de adaptare și invățare rapidă;
    • Orientat către rezultat;
    • Cunoștințe operare PC (MS Office).

    Responsabilitati

    • Sa prospecteze piața in vederea identificării și abordării de noi clienți;
    • Consultanta de specialitate;
    • Dezvoltare portofoliu de clienti;
    • Implemetare servicii de specialitate la clienti;
    •Deplasari saptamanale in zonele alocate;
    • Raportare activitate;
    • Sa dezvolte portofoliului de clienți din zona alocată;
    • Sa mențina și sa dezvolte relații profesionale cu clienții;
    • Sa mențina un nivel ridicat al satisfacției clienților și fidelizării acestora;
    • Sa realizeze indicatoriii de performanță: targetul lunar de vânzări și incasări, numărul de clienți deserviți, obiectivele de execuție;
    • Sa furnizeze solicitantilor date corecte si complete referitor la produsele oferite de companie, prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational.