Asistent Achizitii Carrefour

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Carrefour România active.


Vezi toate job-urile Asistent Achizitii Carrefour active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro

Angajator: Carrefour România
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Management Trainee
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.11.2019
    Scurta descriere a companiei

    Lumea Carrefour e mai mult. E despre oameni!

    Hai să ne cunoști așa cum suntem: prietenoși, muncitori, haioși, responsabili, creativi și ingenioși, de ajutor. Fiecare dintre noi avem trăsături care ne fac să fim unici și valoroși. Suntem diferiți și în același timp suntem la fel ca toți românii: vrem să fim liberi, să alegem, să ne exprimăm punctul de vedere, să ne simțim bine!

    Intră pe http://carrefour.ro/cariere și află mai multe despre noi!

    Cerinte

    Ce trebuie sa faci:

    -Să fii responsabil de actualizarea datelor referitoare la furnizori, asigurând o evidență corectă și complete;
    -Să fii responsabil cu centralizarea modificărilor de prețuri de achiziție și a tuturor ofertelor promoționale, cu scopul de a asigura o evidență corecta și completă a acestora;
    -Să asiguri comunicarea eficientă între Departamentul Achiziții și celelalte departamente;
    -Să urmărești permanent studiile și analizele de piață transmise de departamentele de specialitate, cu scopul de a te informa asupra evoluției acestora;
    -Să prospectezi permanent piața, efectuând vizite la magazinele companiilor concurente Carrefour, cu scopul de a evalua, analiza și compara gamele și prețurile acestora cu cele ale Carrefour.

    Te recunoști? Aplică acum!

    Carrefour ține cu tine:

    -mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;
    -oportunități de creștere la tot pasul;
    -cursuri de dezvoltare adaptate nevoilor tale;
    -asigurare medicală privată;
    -tichete de masă și ajutor de transport;
    -cupoane de magazin de Paști și Crăciun;
    -primă de vacanță.

    Responsabilitati

    Ţine de tine sa:
    -Ai studii superioare- prezintă un avantaj;
    -Ai cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;
    -Ai cunoștințe operare Excel – nivel mediu;