Asistent Achizitii Carrefour

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Carrefour România active.


Vezi toate job-urile Asistent Achizitii Carrefour active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro

Angajator: Carrefour România
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Management Trainee
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.11.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Lumea Carrefour este un mediu de lucru pe care colegii noștri îl descriu ca fiind a doua familie.

    Diversitatea în Lumea Carrefour se traduce prin varietatea de roluri din magazine și de la sediu, prin egalitatea de șanse, indiferent de gen, vârstă, experiență, etnie, religie sau naționalitate si prin combaterea discriminării, de orice fel.

    În acest sens, încă din 2014 am obținut certificarea europeană GEEIS, iar în 2018 ne-am alăturat Cartei Diversității ca semnatari fondatori.

    Te așteptăm în echipa noastră!

    Cerinte

    Ce trebuie sa faci:

    -Să fii responsabil de actualizarea datelor referitoare la furnizori, asigurând o evidență corectă și complete;
    -Să fii responsabil cu centralizarea modificărilor de prețuri de achiziție și a tuturor ofertelor promoționale, cu scopul de a asigura o evidență corecta și completă a acestora;
    -Să asiguri comunicarea eficientă între Departamentul Achiziții și celelalte departamente;
    -Să urmărești permanent studiile și analizele de piață transmise de departamentele de specialitate, cu scopul de a te informa asupra evoluției acestora;
    -Să prospectezi permanent piața, efectuând vizite la magazinele companiilor concurente Carrefour, cu scopul de a evalua, analiza și compara gamele și prețurile acestora cu cele ale Carrefour.

    Te recunoști? Aplică acum!

    Carrefour ține cu tine:

    -mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;
    -oportunități de creștere la tot pasul;
    -cursuri de dezvoltare adaptate nevoilor tale;
    -asigurare medicală privată;
    -tichete de masă și ajutor de transport;
    -cupoane de magazin de Paști și Crăciun;
    -primă de vacanță.

    Responsabilitati

    Ţine de tine sa:
    -Ai studii superioare- prezintă un avantaj;
    -Ai cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;
    -Ai cunoștințe operare Excel – nivel mediu;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (20)