Contabil

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Contabil active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.10.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    - Absolvent(a) al unei facultati de studii economice, de preferat finante –contabilitate;
    - Cunostinte de contabilitate la un nivel avansat;
    - Cunoaștere excelentă a reglementărilor și procedurilor contabile;
    - Experiență practică cu SAP;
    - Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor Office, in special Microsoft Excel;
    - Atenție puternică la detalii și abilități analitice bune;
    - Orientat spre obtinerea de rezultate , atentie si constiinciozitate.

    Responsabilitati

    - Gestionarea funcției financiare locale și a proceselor de finanțare ale unei sucursale de asigurări în România;
    - Organizarea operațiunilor și plăților bancare, contabilitate bancară și costuri;
    - Comunicarea cu furnizorul extern de salarii și responsabilitatea pentru rezervările salariale;
    - Raportarea către Banca Națională, oficiile de statistică și autoritățile fiscale;
    - Raportarea pentru închiderea lunară, trimestrială și anuală a IFRS;
    - Pregătirea raportării GAAP românești;
    - Administrarea graficului local de conturi și maparea la graficul de conturi al grupului;
    - Raportare ad-hoc către controlori, auditori interni și alte părți interesate;
    - Gestionarea (inclusiv redresarea) conturilor de primit.

    Alte informatii

    Proiect pe perioada determinata cu posibilitate de prelungire.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    3500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    1000 - 1500 EUR NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (74)