Devizist

Angajator: Industrial Access
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 26.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Industrial Access SA Romania  este cea mai mare companie de  inchirieri utilaje pentru acces si lucru la inaltime,  din zona Balcanilor, cu o istorie de doar 9 ani de crestere rapida, de la o mica  firma antreprenoriala la cea mai dezvoltata retea de depozite de echipamente pentru acces si lucru la inaltime din Romania ( de asemenea avem 2 subsidiare in Bulgaria si Moldova). 

    Cerinte

    Esti pasionat de domeniul tehnic? Esti atent la detalii, iar in munca ta, erorile si omisiunile nu-si au locul? Ai un mod de lucru bine structurat, dar pui accent pe eficienta?
    Iti doresti sa lucrezi intr-o organizatie cu sisteme de lucru moderne, care te incurajeaza sa te dezvolti personal si profesional?
    Atunci …locul tau este la noi!!!

    Daca doresti sa te alaturi echipei noastre esti/ai:

    - absolvent de studii superioare in domeniu tehnic;
    - cunostinte operare calculator;
    - cunostinte limba engleza (nivel mediu – obligatoriu);
    - bune abilitati de comunicare si prezentare;
    - capacitatea de a lucra atat in echipa cat si individual;

    Responsabilitati

    Te asteptam in echipa noastra, pentru a te ocupa de:

    - intocmirea devizelor de reparatii ale utilajelor si a facturilor aferente acestora;
    - introducerea in sistemul informatic SMARTRENT a proceselor verbale de tur/retur, manual si documentatie tehnica;
    - inregistrarea fiselor de lucru ale tehnicienilor;
    - introducerea in sistemul informatic SMARTRENT a manualelor (operare, parti componente, reparatii, etc.) la toate utilajele din flota precum si a declaratiei CE;
    - achizitia de echipamente de lucru si de protectie precum si de achizitia de scule de mana;
    - gestionarea buletinelor de service si urmarirea status-ului acestora;
    - intocmirea ofertelor de reparatii si constatare;
    - distribuirea kit-urilor de filtre in punctele de lucru din tara;
    - gestionarea contracte de service;

    Iti oferim:

    - salariu motivant;
    - bonusuri de performanta individuala si de echipa (management digitalizat al performantei);
    - beneficii aditionale in functie de performanta(tichete de masa, tichete de vacanta, asigurare medicala privata, decontare transport);
    - cursuri si traininguri de dezvoltare personala si profesionala, organizate in tara sau in EU;
    - infrastructura digitala moderna, mijloace de lucru si comunicare digitala standardizate la toate nivelurile (smartphone, laptop, office tools & apps, etc.);
    - mediu de lucru dinamic intr-o companie multinationala cu operatiuni pe tot globul;
    - structura manageriala flexibila, compacta si transparenta, cu canale de comunicare deschise si care pune accent pe creativitatea si inovatia membrilor echipei;

    Alte informatii

    Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
    Numai candidatii selectati vor fi invitati sa completeze teste de specialitate, datelor lor fiind comunicate unei societati colaboratoare.
    Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.