KEY ACCOUNT MANAGER – FMCG

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    EXPERIENTA SI CUNOSTINTE NECESARE:
    studii superioare, de preferat in domeniul economic
    studiile post-universitare constituie avantaj;
    minim 1 an de experienta in vanzari IKA, intr-o companie de mari dimensiuni ( > 400 anajati) sau intr-o companie multinationala care activeaza in domeniul produselor de larg consum, preferabil produse alimentare;
    limba engleze nivel mediu
    cunostinte avansate de utilizare PC;
    permis de conducere categoria B
    capacitatea de a lua decizii rapide si corecte;
    abilitati de comunicare, negociere, persuasiune
    sociabil, capacitate de lucru in echipa; dinamism, putere de munca, echilibru emotional; diplomatie si adaptabilitate.

    Responsabilitati

    SARCINI / ACTIVITATI / RESPONSABILITATI:
    gestioneaza realatia cu clientii IKA alocati: initiaza semnarea contractelor, negociaza contractele in limitele permise de procedura si urmareste derularea acestora; identifica de asemenea noi oportunitati de dezvoltare a cifrei de afaceri cu conturile alocate
    participa la procesul de negociere a conditiilor contractuale cu clientii KA
    stabileste planul de desfasurare a activitatilor de vanzare pe game de produse, formuleaza metodele si tehnicile de vanzare adecvate acestor magazine;
    elaboreaza estimari si prognoze ale volumului de vanzari pentru a optimiza colaborarea cu clientii KA
    urmareste costurile si profitabilitatea actelor de vanzare in clientii KA alocati
    urmareste derularea contractelor cu clientii KA alocati (comenzi, plati, promotii, situatii neprevazute etc.) si duce la indeplinire contractul
    in cazul in care contractul nu este respectat de catre unul dintre clientii KA propune masuri corective (ex. stoparea livrarilor daca au intarzieri prea mari la plata)
    propune conditii de plata, plafoane de creditare, discounturi, actiuni promotionale sau alte actiuni care ar putea duce la dezvoltarea unei cifre de afaceri mai mare sau la cresterea profitabilitatii
    organizeaza si supervizeaza implementarea actiunilor promotionale sau a altor actiuni dedicate clientilor KA in magazinele alocate
    evalueaza modul in care s-au desfasurat actiunile promotionale sau alte actiuni dedicate clientilor KA la clientii din portofoliul sau
    intocmeste rapoarte periodice referitoare la activitatile desfasurate, rezultatele acestora si propune masuri de imbunatatire
    urmareste saptamanal sau lunar: situatia stocurilor, situatia clientilor, situatia vanzarilor, situatia incasarilor, etc. pentru clientii alocati
    intocmeste si transmite catre seful direct rapoarte periodice si la cererea acestuia referitoare la situatia fiecarui client in parte
    pe baza analizelor efectuate si in conformitate cu planurile si bugetele de marketing ale companiei propune activitati de promovare a produselor in magazinele KA alocate
    urmareste si influenteaza realizarea bugetul de vanzari la nivelul clientilor alocati
    inregistreaza problemele, situatiile exceptionale sau orice alt aspect semnalat de clientii KA si le solutioneaza in limita responsabilitatilor; in cazul in care nu este de competenta sa semnaleaza situatia sefului direct.