AREA KEY ACCOUNT COORDINATOR FMCG

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    EXPERIENTA SI CUNOSTINTE NECESARE:
    Cursurile de vanzari, negociere si marketing prezinta un avantaj
    Limba engleza la nivel conversational
    Experienta in vanzari: minim 4 ani
    Permis auto categoria B, fara incidente majore
    Cunostinte utilizare PC (in special Excel si Power Point)
    Reale abilitati de comunicare si relationare
    Capacitate de control si supervizare
    Foarte bune abilitati de organizare si planificare, abilitati decizionale cu minima supervizare inclusiv sub presiune
    Putere de convingere, bun negociator, adaptabilitate, lucru in echipa, seriozitate, atitudine pozitiva si diplomatie.

    Responsabilitati

    SARCINI / ACTIVITATI / RESPONSABILITATI:
    Este responsabil de formarea echipei de vanzari conform organigramei si de mentinerea ei la un nivel care sa permita atingerea obiectivelor de vanzari si incasari
    Este responsabil de atingerea bugetelor de vanzari alocate zonei in toate dimensiunile in care acestea sunt cerute, atat lunar cat si anual
    Raspunde de incadrarea cheltuielor in limitele aprobate de catre superiori
    Supervizeaza incadrarea cheluielilor subordonatilor in plafoanele alocate (comustibil, telefon etc) si se asigura ca procedurile sunt puse in aplicare atunci cand aceste plafoane sunt depasite; solicita aprobare pentru depasirea bugetului atunci cand aceasta este justificata de actiuni specific in zona
    Urmareste zilnic rezultatele vanzarilor agentilor
    Ajuta echipa de vanzari in mentinerea relatiilor bune cu clientii si ofera solutii la problemele si sesizarile/reclamatiile acestora
    Desfasoara saptamanal vizite de piata in zona alocata
    Prezinta agentilor si clientilor caracteristicile specifice ale produselor si avantajele oferite de acestea si verifica permanent nivelul cunostintelor agentilor privind oferta de produse ale companiei
    Instruieste agentii noi privind modul de pregatire si de efectuare a unei vizite: stabileste obiectivele de atins in urma unei vizite, prezenta agentilor pe teren, obiectiile care pot sa apara si raspunsuri pentru inlaturarea acestora
    Tine legatura personal cu clientii importanti (prin client important se intelege client de volum, de imagine sau strategic pentru zona respectiva)
    Imparte targetul filialei pe agentii din subordine proportional cu potentialul zonei desemnate si cu realizarile anterioare ale agentilor
    Selecteaza si recruteaza personal in vederea angajarii si propune prime sau penalizari pentru subordonati cu acceptul superiorului direct si respectand procedurile de resurse umane existente in companie
    Saptamanal verifica gradul de realizare a bugetelor alocate pe agenti si actioneaza in consecinta
    Raporteaza superiorului direct zilnic
    Organizeaza sedinte saptamanale sau lunare cu agentii pentru analiza rezultatelor
    Participa activ la programele de promotii sau samplinguri
    Propune modificare traseelor zilnice fixe ale agentilor in concordanta cu schimbarile survenite; urmareste si controleaza respectarea stricta a traseelor.
    Analizeaza cererile de schimb de marfa ale clientilor si le propune spre aprobare sefului direct, stabilind totodata si cauza care a dus la aceasta cerere
    Propune modalitati de promovare a produselor in conformitate cu planurile si bugetele de marketing ale companiei
    Negociaza plasari suplimentare sau extra spatiu la raft
    Supervizeaza activitatea merchandiserilor in locatiile in care acestia exista
    Implementeazea si supervizeaza toate activitatile promotionale initiate de companie la clientii alocati.