Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
AREA KEY ACCOUNT COORDINATOR FMCG
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.Vezi toate job-urile AREA KEY ACCOUNT COORDINATOR FMCG active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.09.2019 |
Remote work: | On-site |
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
EXPERIENTA SI CUNOSTINTE NECESARE:
Cursurile de vanzari, negociere si marketing prezinta un avantaj
Limba engleza la nivel conversational
Experienta in vanzari: minim 4 ani
Permis auto categoria B, fara incidente majore
Cunostinte utilizare PC (in special Excel si Power Point)
Reale abilitati de comunicare si relationare
Capacitate de control si supervizare
Foarte bune abilitati de organizare si planificare, abilitati decizionale cu minima supervizare inclusiv sub presiune
Putere de convingere, bun negociator, adaptabilitate, lucru in echipa, seriozitate, atitudine pozitiva si diplomatie.
SARCINI / ACTIVITATI / RESPONSABILITATI:
Este responsabil de formarea echipei de vanzari conform organigramei si de mentinerea ei la un nivel care sa permita atingerea obiectivelor de vanzari si incasari
Este responsabil de atingerea bugetelor de vanzari alocate zonei in toate dimensiunile in care acestea sunt cerute, atat lunar cat si anual
Raspunde de incadrarea cheltuielor in limitele aprobate de catre superiori
Supervizeaza incadrarea cheluielilor subordonatilor in plafoanele alocate (comustibil, telefon etc) si se asigura ca procedurile sunt puse in aplicare atunci cand aceste plafoane sunt depasite; solicita aprobare pentru depasirea bugetului atunci cand aceasta este justificata de actiuni specific in zona
Urmareste zilnic rezultatele vanzarilor agentilor
Ajuta echipa de vanzari in mentinerea relatiilor bune cu clientii si ofera solutii la problemele si sesizarile/reclamatiile acestora
Desfasoara saptamanal vizite de piata in zona alocata
Prezinta agentilor si clientilor caracteristicile specifice ale produselor si avantajele oferite de acestea si verifica permanent nivelul cunostintelor agentilor privind oferta de produse ale companiei
Instruieste agentii noi privind modul de pregatire si de efectuare a unei vizite: stabileste obiectivele de atins in urma unei vizite, prezenta agentilor pe teren, obiectiile care pot sa apara si raspunsuri pentru inlaturarea acestora
Tine legatura personal cu clientii importanti (prin client important se intelege client de volum, de imagine sau strategic pentru zona respectiva)
Imparte targetul filialei pe agentii din subordine proportional cu potentialul zonei desemnate si cu realizarile anterioare ale agentilor
Selecteaza si recruteaza personal in vederea angajarii si propune prime sau penalizari pentru subordonati cu acceptul superiorului direct si respectand procedurile de resurse umane existente in companie
Saptamanal verifica gradul de realizare a bugetelor alocate pe agenti si actioneaza in consecinta
Raporteaza superiorului direct zilnic
Organizeaza sedinte saptamanale sau lunare cu agentii pentru analiza rezultatelor
Participa activ la programele de promotii sau samplinguri
Propune modificare traseelor zilnice fixe ale agentilor in concordanta cu schimbarile survenite; urmareste si controleaza respectarea stricta a traseelor.
Analizeaza cererile de schimb de marfa ale clientilor si le propune spre aprobare sefului direct, stabilind totodata si cauza care a dus la aceasta cerere
Propune modalitati de promovare a produselor in conformitate cu planurile si bugetele de marketing ale companiei
Negociaza plasari suplimentare sau extra spatiu la raft
Supervizeaza activitatea merchandiserilor in locatiile in care acestia exista
Implementeazea si supervizeaza toate activitatile promotionale initiate de companie la clientii alocati.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Key Account Representative Aplica fara CV | |
Key Account Manager @ UNIVERSUM Events Aplica fara CV | |
Area Sales Manager Traditional Trade Channel Hybrid | |
Vezi job-uri similare (321) |
Raporteaza eroarea la