Administrator Date Arhivă HR - Perioadă Determinată

Angajator: E.ON Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 26.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    OAMENII DIN E.ON

    O viaţă mai bună pentru oameni - acesta este motto-ul celor care lucrează la E.ON.
    Dintre cei peste 40.000 de angajaţi E.ON la nivel global, peste 5.500 lucrează în România iar mediul de lucru este o expresie a valorilor noastre, cu care ne mândrim. Pe această fundaţie comună angajaţii E.ON din întreaga lume îşi asumă propria contribuţie la configurarea zilei de mâine.
    Ca parte a grupului E.ON, unul dintre cei mai mari jucători internaţionali pe piaţa de energie, suntem una dintre companiile de top care se concentrează pe distribuţia şi furnizarea de energie, crearea de soluţii inovative pentru clienți şi promovarea surselor regenerabile de energie.
    Prin aceste trei direcţii de acţiune, suntem pregătiţi pentru schimbările pe care le va aduce viitorul.
    Pe lângă joburile exclusiv tehnice din domeniul energiei electrice şi gazului natural cu care suntem asociați în mod tradițional (ingineri, electricieni, instalatori), există o mare varietate de poziții pentru care recrutăm: Vânzări, Financiar, Resurse Umane, Audit, Transformare Digitală, Inovare, Customer Experience, Software Development și altele.
    Poţi afla mai multe despre echipa E.ON şi oportunităţile de joburi, de pe website şi paginile de LinkedIn şi Facebook.


    Cerinte

    Educaţie necesară: studii superioare sau medii;
    •Experienţă practică necesară: minim 1 an în domeniul resurselor umane;
    •Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: legislaţie specifică raporturilor juridice de muncă;
    •Cunoştinţe lingvistice: limba engleză (nivel conversaţional);
    •Cunoştinţe IT: MS Office – MS Word, MS Excel, MS Outlook, SAP;
    •Altele : disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului; lucru în echipă şi abilităţi de comunicare; confidenţialitate.

    Responsabilitati

    •Gestionarea solicitărilor din arhivă privind datele angajaţilor, colectarea, analiza şi prelucrarea informaţiilor din documentele de personal arhivate;
    •Întocmirea de adeverinţe în baza documentelor analizate din arhivă;
    •Utilizarea, în condiţii optime, a documentelor arhivate, astfel încât, în îndeplinirea atribuţiilor sale să nu cauzeze deteriorarea acestora;
    •Asigurarea interfeţei cu angajaţii care solicită adeverinţe şi oferă răspunsuri şi consultanţă privind datele înscrise;
    •Asigurarea corectitudinii informaţiilor colectate, în conformitate cu solicitările primite;
    •Gestionarea aplicaţiei de arhivare electronică a dosarelor de personal pentru angajaţii activi.