Agent chestionare telefonice

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Ramnicu Valcea
  • Actualizat la: 21.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Activam de mai bine de 10 ani in domeniul serviciilor de Business Process Outsourcing, avand 2 sedii in Bucuresti si Valcea.
    Gestionam proiecte in 7 limbi de circulatie internationala pentru companii de top ce activeaza in diferite industrii (pharma, retail, telecomunicatii, banking, IT, auto, etc.)

    Cerinte

    Ce ne-ar placea sa aduci echipei noastre:

    Sa fii o persoana deschisa, calma, responsabila si punctuala;

    Sa ai abilitati de comunicare si claritate in exprimare;

    Sa stii sa te adaptezi la diverse tipologii de oameni, fie ei clienti sau colegi;

    Sa-ti placa sa lucrezi atat in echipa, cat si individual.


    Responsabilitati :

    Vei realiza sondaje de satisfactie a clientilor Raiffeisen prin telefon;

    Vei nota raspunsurile primite la chestionare in aplicatiile specifice;

    Activitatea se poate modifica pe parcurs in functie de proiectele existente in companie.

    Responsabilitati

    Beneficii:

    Perioada de training platita la inceputul activitatii;

    Contract pe perioada nedeterminata, program de lucru flexibil;

    Posibilitati de crestere si promovare in cadrul companiei;

    Mediu de lucru placut si modern.