Agent chestionare telefonice

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile Agent chestionare telefonice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Ramnicu Valcea
  • Actualizat la: 30.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie cu capital 100% romanesc ce activeaza pe piata serviciilor de BPO din Romania. In prezent, avem doua trei puncte de lucru, in Bucuresti, Valcea si Bacau si deservim clienti din 13 industrii diferite. Ne mandrim cu o echipa de 450 de profesionisti, 250 de statii de lucru, proiecte desfasurate in 8 limbi straine si aproximativ 10 milioane de interactiuni anuale. Oferim clientilor nostri servicii de contact center, back-office, programe de coaching, solutii SaaS si servicii de recrutare si inchiriere de personal.

    Cerinte

    Ce ne-ar placea sa aduci echipei noastre:

    Sa fii o persoana deschisa, calma, responsabila si punctuala;

    Sa ai abilitati de comunicare si claritate in exprimare;

    Sa stii sa te adaptezi la diverse tipologii de oameni, fie ei clienti sau colegi;

    Sa-ti placa sa lucrezi atat in echipa, cat si individual.


    Responsabilitati :

    Vei realiza sondaje de satisfactie a clientilor Raiffeisen prin telefon;

    Vei nota raspunsurile primite la chestionare in aplicatiile specifice;

    Activitatea se poate modifica pe parcurs in functie de proiectele existente in companie.

    Responsabilitati

    Beneficii:

    Perioada de training platita la inceputul activitatii;

    Contract pe perioada nedeterminata, program de lucru flexibil;

    Posibilitati de crestere si promovare in cadrul companiei;

    Mediu de lucru placut si modern.