Front Desk Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Front Desk Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 30.08.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Cum ne dorim sa fie noul coleg?
    Cu bune abilitati de comunicare orala si scrisa;
    Cu bune competente de limba engleza (minim B1);
    Cu o buna capacitate de gestionare eficienta a timpului si de prioritizare a task-urilor în functie de gradul de importanta si urgenta;
    Cu capacitate de adaptare la un mediu dinamic si întreprinzator;
    Sa fie orientat catre client si catre solutii;
    Cu bune abilitati de lucru MS Office -Word, Excel, Outlook Express.


    Cunoasterea limbii franceze (nivel A2 – B1) si experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    Care sunt taskurile viitorului coleg?


    Mentine relatia profesionala cu partenerii si colaboratorii companiei;
    Gestioneaza ordinele de deplasare si anumite acte aditionale pentru angajatii companiei;
    Verifica deconturi de cheltuieli;
    Realizeaza activitati de secretariat si corespondenta;
    Ofera suport de tip administrativ colegilor din sediu;
    Realizeaza rapoarte zilnice, saptamânale, lunare si la cerere, precum si agende de întâlniri;
    Gestioneaza comenzile pentru furnizori externi (papetarie, protocol, întretinere, servicii curatenie);
    Organizeaza protocolul delegatiilor din sediu.

    Alte informatii

    Ce oferim?



    • Mediu de lucru interna?ional, dinamic, interactiv cu reale oportunit??i de dezvoltare personal? ?i profesional?;

    • Atmosfer? de lucru prietenoas? ?i spirit colegial;

    • Pachet salarial motivant.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Strainatate, Iasi,

    BUCURESTI, Strainatate, Iasi,

    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national