Specialist Resurse Umane

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 26.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate;
    - Cunostinte operare PC (MS Office)
    - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor de munca;
    - Cunoasterea prevederilor Codului Muncii si a legislatiei in vigoare;
    - Experienta in domeniu de minim 1 an;

    Responsabilitati

    - Gestioneaza intocmirea contractelor individuale de munca;
    - Asigura suport noului angajat in semnarea actelor de angajare si se ocupa de
    intocmirea dosarului personal al angajatului;
    - Gestioneaza intocmirea documentelor privind modificarea clauzelor contractelor
    individuale de munca (acte aditionale) si se asigura de semnarea lor de catre angajatii
    companiei;
    - Raspunde de intocmirea corecta, completa si la timp a deciziilor de incetare a raporturilor de munca si se asigura de semnarea lor;
    - Lunar, raspunde de intocmirea comenzii de carduri si tichete de masa si se asigura ca
    acestea vor fi livrate in termenul agreat cu furnizorii de tichete de masa, prin contract;
    - Intocmeste si verifica pontajul;
    - Verifica si valideaza statele de plata si distribuie fluturasii de salarii;
    - Urmareste angajamentele de plata, popririle;
    - Recrutare si selectie personal;

    Alte informatii

    - Contract individual de munca;
    - Tichete de masa;
    - Mediu de lucru placut, prietenos;
    - Oportunitati de dezvoltare profesionala;