Specialist aprovizionare produse nealimentare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist aprovizionare produse nealimentare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.09.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.

    Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
    Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate
    Experienta relevanta in domeniu de minim 1 an
    Limba engleza nivel mediu, limba franceza reprezinta un avantaj
    Cunostinte operare calculator (Microsoft Office Excel - nivel avansat)
    Deschis, comunicativ, spirit de echipa

    Responsabilitati

    Efectueaza comenzi de marfa catre furnizori tinand cont de specificul produselor, sezonalitate si activitatile cu caracter promotional
    Mentine relatia cu furnizorii si efectuarea schimbului de informatii
    Mentine un echilibru intre rata de detentie (cat mai mare posibila) si nivelul de stoc (cat mai optim posibil)
    Gestioneaza activitatile promotionale si se asigura de emiterea comenzilor in timp util la furnizori
    Verifica periodic articolele cu termen de valabilitate scurt si ia masuri in vederea diminuarii pierderilor
    Gestioneaza fluxul de marfa optim pentru aprovizionare, chestionand periodic cel mai bun mod de livrare in functie de rulaj si sezonalitate si propune schimbari
    Verifica acuratetea datelor logistice in sistemul informatic si se asigura de corectarea acestora
    Gestionaza programul de comanda/livrare si a datelor logisitice necesare emiterii comenzilor
    Evalueaza periodic performantele furnizorilor
    Coopereaza constant cu departamentele implicate din centrala de achizitii

    Alte informatii

    Beneficii:
    Pachet salarial atractiv
    Prime si beneficii pentru fidelitate, inclusiv asigurare medicala, asigurare de viata si stomatologica
    Stagii de formare adaptate postului tau
    Dezvoltare profesionala într-o companie multinationala, ca sa nu mai vorbim de prietenie, dinamism...tot ceea ce înseamna Auchan
    Vino in echipa Auchan!

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (82)