Backoffice Agent cu limba Franceza

Angajator: WEBHELP Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Webhelp est un leader mondial de l’expérience client et de l’externalisation des processus métier (BPO) spécialisé dans les interactions entre les entreprises et leurs clients - pour une expérience client convaincante dans tous les canaux. Une partie du portefeuille d'externalisation de Webhelp est en outre des services dans les domaines du traitement des paiements, de la distribution et du marketing.

    Plus de 50 000 collaborateurs sur plus de 140 sites dans 35 pays travaillent à l'amélioration permanente des relations avec la clientèle en appliquant des concepts omnidirectionnels basés sur la technologie et aidant ainsi les clients à accroître durablement leurs résultats. Les marques comme Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors, Valentino
    font confiance à Webhelp depuis des années et à travers les frontières géographiques

    Basée à Paris, la société a augmenté son chiffre d'affaires de plus de 250% au cours des 4 dernières années, en investissant dans ses employés, dans l’environnement de travail et en développant ses capacités analytiques et opérationnelles pour proposer une solution transformationnelle d’outsourcing répondant aux défis d’un monde omni-canal. Depuis mars 2016, l'investisseur financier KKR détient une participation dans Webhelp.

    Pour de plus amples informations, consulter le site www.webhelp.com.

    Cerinte

    CE NE DORIM DE LA TINE:

    Să cunoști Franceza la nivel începător spre mediu, cunoștințele de limbă engleză reprezintă un plus
    Să fii orientat către nevoile clientului și să te adaptezi ușor
    Să ai capacitate de analiză și atenție la detalii
    Să ai excelente abilități de comunicare

    Responsabilitati

    CE VEI FACE LA WEBHELP :

    Gestionezi conturile clienților; vei contribui la rezolvarea sesizărilor acestora și vei oferi soluții pentru solicitările lor
    Efectuezi modificări administrative
    Te vei putea implica direct în creearea noilor procese și vei avea oportunitatea să faci parte dintr-un proiect la început de drum și în continuă dezvoltare

    Alte informatii

    CE BENEFICII VEI AVEA:

    Welcome bonus 1000 lei
    Program de muncă flexibil și adaptat nevoilor tale (inclusiv part-time)
    Un mediu de lucru tanăr, dinamic care îți va permite să înveți și să evoluezi pe plan profesional 
    (95% din promovările noastre sunt din intern)
    Training pentru a înțelege mai bine produsele clientului și pentru a ști să promovezi imaginea mărcii.
    De asemenea, vei beneficia și de alte traininguri care te vor ajuta să îți dezvolți mai bine orientarea spre client, abilitătile analitice și munca în echipă.

    CINE SUNTEM:

    WEBHELP este un grup francez specializat în customer care management, cu 50 000 de angajați care lucrează în 140 de centre de contact situate în 35 de tări, dintre care România, Franța, Maroc, Belgia, Marea Britanie, Portugalia, Olanda, India, Elveția, Italia, Germania, Polonia, Republica Cehă, etc. Numărul 1 în Europa și clasat în topul celor mai bune companii globale BPO, Grupul WEBHELP continuă să-și mărească echipele, promovând o politică de satisfacție a clienților și a angajaților.
    WEBHELP numără peste 2000 de angajați în România, care lucrează în 4 centre de contact din București, Galați, Iași și Ploiești, iar printre cei mai mari clienți ai noștri se numără : Sephora, Samsung, Vodafone, Orange, etc.