Backoffice Agent cu limba Franceza

Angajator: WEBHELP Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.01.2020
    Scurta descriere a companiei

    Webhelp is a 50,000 people-strong global leader in business process outsourcing (BPO). We continue to specialise in customer experience but our capabilities extend across voice, social and digital channels. Our outsourced services have also expanded to include payment management, sales and marketing services.
    We engineer customer experiences on behalf of some of the world’s most progressive brands and through our transformational outsourcing proposition we can drive performance improvement, deliver a real and lasting transformation in clients’ operating models and deliver material financial advantage.
    Since its inception, Webhelp has grown significantly with more than 500 partners being served by our global teams which cross 35 countries and more than 140 customer experience hubs. In the last four years alone, our revenues have grown by more han 250%. We achieved this by investing in our people and the environment they work in, and developing the analytical and operating capability to deliver truly transformational outsourcing with solutions which meet the challenges of a now omni-channel world.

    Cerinte

    CE NE DORIM DE LA TINE:

    Să cunoști Franceza la nivel ncepător spre mediu, cunoștințele de limbă engleză reprezintă un plus
    Să fii orientat către nevoile clientului și să te adaptezi ușor
    Să ai capacitate de analiză și atenție la detalii
    Să ai excelente abilități de comunicare

    Responsabilitati

    CE VEI FACE LA WEBHELP :

    Gestionezi conturile clienților; vei contribui la rezolvarea sesizărilor acestora și vei oferi soluții pentru solicitările lor
    Efectuezi modificări administrative
    Te vei putea implica direct n creearea noilor procese și vei avea oportunitatea să faci parte dintr-un proiect la nceput de drum și n continuă dezvoltare

    Alte informatii

    CE BENEFICII VEI AVEA:

    Program de muncă flexibil și adaptat nevoilor tale (inclusiv part-time)
    Un mediu de lucru tanăr, dinamic care ți va permite să nveți și să evoluezi pe plan profesional
    (95% din promovările noastre sunt din intern)
    Training pentru a nțelege mai bine produsele clientului și pentru a ști să promovezi imaginea mărcii.
    De asemenea, vei beneficia și de alte traininguri care te vor ajuta să ți dezvolți mai bine orientarea spre client, abilitătile analitice și munca n echipă.

    CINE SUNTEM:

    WEBHELP este un grup francez specializat n customer care management, cu 50 000 de angajați care lucrează n 140 de centre de contact situate n 35 de tări, dintre care Romnia, Franța, Maroc, Belgia, Marea Britanie, Portugalia, Olanda, India, Elveția, Italia, Germania, Polonia, Republica Cehă, etc. Numărul 1 n Europa și clasat n topul celor mai bune companii globale BPO, Grupul WEBHELP continuă să-și mărească echipele, promovnd o politică de satisfacție a clienților și a angajaților.
    WEBHELP numără peste 2000 de angajați n Romnia, care lucrează n 4 centre de contact din București, Galați, Iași și Ploiești, iar printre cei mai mari clienți ai noștri se numără : Sephora, Samsung, Vodafone, Orange, etc.