Business Unit Manager - Iasi

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Controlul calitatii
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 23.09.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Profilul cautat :



    • Studii superioare finalizate (diploma de licenta/masterat).

    • Minimum 7-10 ani de experienta în management.

    • Experienta într-un mediu multicultural.

    • Experienta în coordonarea unui sediu poate reprezenta un avantaj.

    • Limba engleza - nivel avansat.

    • Limba franceza - nivel mediu.

    • Abilitati bune de operare PC (Excel, PowerPoint, Word, Outlook).

    • Abilitati reale de coordonare si leadership.

    • Orientare spre business, capacitate analitica si viziune pe termen lung.

    • Foarte bune abilitati de comunicare si atitudine proactiva.

    • Integritate, adaptabilitate, initiativa, implicare si dorinta de dezvoltare continua.

    Responsabilitati

    Obiectiv :


    Coordoneaza si este responsabil pentru toate activitatile din cadrul sediului, asigurând management-ul în concordanta cu strategia companiei si valorile acesteia. Sprijina top management-ul în dezvoltarea sediului si implementeaza politicile si procedurile companiei.



    Responsabilitati :



    • Coordoneaza toate departamentele din sediu, din punct de vedere ierarhic (comercial, IT, administrativ, HR, training, comunicare).

    • Realizeaza si valideaza impreuna cu top management-ul bugetele.

    • Este responsabil de îndeplinirea KPI’s/indicatori precum rentabilitatea site-ului, costuri, bugete, gradul de satisfactie al clientilor.

    • Urmareste si optimizeaza costurile (de deplasari, utilitati, consumabile, etc.).

    • Asigura un management eficient administrativ al personalului (contracte, absente, delegatii si deconturi, etc.).

    • Asigura un management eficient administrativ al sediului (negociere contracte cu furnizorii externi de servicii - firme, banci, telefonie, internet) si gestioneaza responsabil resursele materiale si financiare ale sediului.

    • Reprezinta compania în relatia cu institutiile locale, terti (candidati, universitati, institutii), servicii.

    • Promoveaza imaginea companiei pe piata muncii în procesele de recrutare specifice companiei si în relatiile cu tertii (universitati, centre culturale, etc.).

    • Este responsabil de respectarea legislatiei locale în toate domeniile (sociale, contabile, financiare, etc.).

    • Se asigura ca valorile, regulile si procedurile sunt respectate de catre angajati.

    • Colaboreaza direct cu celelalte departamente ale companiei (training, comercial, recrutare, financiar, IT).

    • Participa si raporteaza rezultatele în diferite sedinte saptamânale/lunare de management/top management si  propune solutii de îmbunatatire.

    Alte informatii

    Beneficii :



    • Pachetul include salariul fix, alte beneficii financiare, cât ?i non-financiare.

    • Implicare în proiecte transversale la nivel na?ional ?i interna?ional.

    • Oportunit??i reale de a dezvolta o carier? într-un mediu profesionist ?i multicultural, al?turi de o echip? dinamic? ?i de succes.