Asistent administrativ - Cluj

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Altele
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 21.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    • Studii medii / superioare
    • Experienta intr-un program de gestiune
    • Cunostinte limba engleza – nivel mediu

    Responsabilitati

    • Notare comenzi in sistem
    • Emitere avize si chitante pentru clientii care ridica marfa direct de la depozit
    • Contabilitate primara (registru de casa, deconturi, plati - catre furnizorii de serv si utilitati si catre agenti - si incasari numerar)
    • Evidenta stoc pe baza facturilor
    • Evidenta instrumente de plata si trimitere catre Bucuresti
    • Preluare comenzi telefonic / e-mail
    • Expediere colete plicuri, curier
    • Activitati de secretariat
    • Verificare deconturi, intocmire procese verbal predare – primire instrumente de plata
    • Evidenta km camion Cluj
    • Rezervari hoteluri
    • Transmiterea comenzilor primite pe mail sau telefonic colegilor din depozit

    Alte informatii

    Program: L – V, 8:30 – 17:00

    Mai multe informatii la 0758103467

    S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: professional.com.ro/gdpr/

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>