Client Support Representative with French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EBC active.


Vezi toate job-urile Client Support Representative with French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: EBC
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali. La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.

    Nu uita: Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.

    Cerinte

    SKILLS AND EXPERIENCE

    • French – proficient level (it's a must);
    • English - working language level;
    • Very good computer skills, excellent knowledge of MS Office applications;
    • Responsible, well organized, extremely thorough, open, assertive, proactive, analytical and logical person;
    • Excellent team player as well as independent worker, cross-cultural communication skills are a plus;

    Responsabilitati

    JOB REQUIREMENTS

    • Take in charge new incidents (inbound calls, emails), put them into the ticketing system and then provide support following troubleshooting procedures and using specific internal applications;
    • The incidents might be related to audio/video equipments the company provides as well as some of the functions these equipments might have;
    • Follow up incidents where necessary (call back the clients, communicate with the internal departments on escalated issues if needed);
    • Provide the clients with information regarding the status of their incidents;
    • Report technical problems following specific procedures.

    Alte informatii

    • Competitive salary
    • Bonuses
    • Attractive benefit package
    • Flexible schedule