SUPPORT HELP DESK IT

Angajator: Advalia Services
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Advalia Services este o societate nou infiintata dar, deja furnizoare de servicii de contact center si back office pentru cele mai importante companii din Romania precum si pentru o cunoscuta firma de pariuri sportive din Italia.

    Cerinte

    andidatul ideal
    Experienta anterioara in domeniul IT si/sau HelpDesk (instalare programe, trouble tiketing, etc)
    Cunostinte in instalare/administrare software, Windows Server 2008 - Windows 2012;
    Cunostinte Active Directory, Linux Server, medii de stocare (SAN)
    Cunostinte de retelistica si securitate, competente de instalare si configurare dispozitive de retea (router, switch, firewall)
    Limba engleza si sau itaiana fluent

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    • asigurarea de asistenta tehnica la nivel PC/ echipament IT/aplicatii utilizatori/ infrastructura de retea
    • instalare / reinstalare / configurare sisteme de operare si software specifice;
    • tine permanent legatura cu sediul central din Italia

    Alte informatii

    Beneficii:

    ​Contract de munca pe perioada nedeterminata
    Salariu motivant, tichete de masa, decont transport
    Program de lucru de luni pana vineri
    Locatie accesibila situata in zona Piata Romana.



    Descrierea companiei
    Advalia Services Srl este filiala romaneasca a unuia din cele mai importante grupuri internationale de BPO (Business Process outsourcing).

    Advalia Services este o societate nou infiintata dar, deja furnizoare de servicii de contact center si back office pentru cele mai importante companii din Romania precum si pentru o cunoscuta firma de pariuri sportive din Italia. Advalia, vine in completarea activităților de contact center tradiționale, dezvoltand o serie de soluții tehnologice inovatoare, cu scopul de a îmbunătăți experiența clienților și de a creste oportunitățile de vânzare si retention.