General Manager Assistant

Angajator: qpas
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Nothing is impossible. Every person has its place. Our role is to bring them together, with dedication and responsibility. Through expertise and concrete tools, we make sure that well find the right one for you. And we are doing so by personally knowing the candidates and the companies, evaluating them thoroughly and then searching what fits them best.

    Cerinte

    - Limba engleza fluent, scris si vorbit (nivel C1 obligatoriu);
    - Minim 2 ani experienta intr-un post similar;
    - Absolvent studii superioare;
    - Cunostinte avansate de utilizare a Microsoft Outlook, Excel, Word, PowerPoint;
    - Capacitate de organizare si planificare;
    - Orientat catre ordine, disciplina, discretie si diplomatie;
    - Responsabilitate si seriozitate, persoana capabila de a lucra cu informatii confidentiale;
    - Integritate si gandire analitica, capacitatea de a lua decizii rapide si corecte;
    - Bune abilitati de comunicare si relationare cat si disponibilitatea de a lucra in echipa sau independent.

    Responsabilitati

    - Asigura asistenta pentru General Manager in diferite probleme ale activitatii curente si se implică activ in diferitele proiecte ale companiei;
    - Intretinerea si actualizarea agendei General Manager-ului, stabileste si confirma toate meeting-urile interne si externe;
    - Programarea sedintelor si pregatirea documentelor de bază ale intrunirilor;
    - Traducerea şi editarea diferitelor documente interne;
    - Acordarea de asistenta pentru pregatirea bugetului si participarea la organizarea evenimentelor;
    - Organizarea si coordonarea activitatilor de birou;
    - Colectarea de date si elaborarea diferitelor rapoarte pentru management;
    - Efectuarea de lucrari administrative si de secretariat;
    - Organizarea salilor de sedinte si a activitatii de catering, pranzuri de lucru etc;
    - Sortarea corespondentei primite si intretinerea evidentei administrative;
    -Mentine legatura cu agentii de turism pentru efectuarea rezervarilor legate de cazare, bilete de avion, etc.
    -Acordarea de suport in organizarea evenimentelor interne, precum teambuilding-uri, petreceri, etc.
    - Coordonarea echipei formate din personalul de la receptie si personalul care asigura curatenia.

    Alte informatii

    - Procesul de recrutare se va desfasura prin intermediul QPAS, companie de recrutare.
    Doar candidatii eligibili vor fi contactati.

    -Prin aplicarea la acest job, se consideră că avem consimțământul Dvs. implicit, pentru procesarea datelor cu caracter personal, de către QPAS, conform Regulamentului (UE) 2016/679.