Financial Reporting Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Sameday Courier active.


Vezi toate job-urile Financial Reporting Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Am intrat pe piața de curierat din România de peste 12 ani și oferim servicii standardizate și specifice la nivel national.
    Pentru că ne tratăm clienții cu același respect cu care ne-am dori să fim tratați, cerințele lor și timpii de livrare sunt mereu o prioritate pentru noi. Desi in prezent, raportat la termenul de livrare realizat, ne situam in media superioara a pietei de curierat romanesti, pentru anul 2020 ne-am propus sa depasim standardele vest-europene si sa obtinem cel mai bun procent de livrare ‘’on time’, din piata.
    Avem planuri ambițioase care vor viza dezvoltarea accelerată a rețelei și, pentru că ne dorim să fim mereu cu un pas înainte, investim masiv în tehnologie pentru a construi un model de business foarte ușor adaptabil la condițiile pieței și pentru a răspunde rapid nevoilor clienților noștri.

    Cerinte

    Background in audit extern / financial analysis / financial reporting or controlling - minim 3 ani;
    Experienta in analiza performantei unei activitati de Warehousing poate reprezenta un avantaj, dar nu este obligatorie;
    Cunostinte operare PC (Windows, MS Office, cu precadere Excel);
    Cunostinte operare/utilizare aplicatii informatice implementate in cadrul Societatii (SAP, Cognos, QlikView) pot reprezenta un avantaj, dar nu sunt obligatorii;
    Competente in domeniul economic;
    Studii superioare in domeniul economic;

    Responsabilitati

    Implicare in activitatile de raportare lunara si constructie bugetara
    Mentine legatura cu departamentele operationale pentru actualizarea si incadrarea in buget
    Pregateste rapoartele de actual vs buget si explica managerului deviatiile
    Implicare in dezvoltarea de noi analize de business
    Transmiterea saptamanala si lunara a unor rapoarte catre departamentele interesate si management
    Asigura suport in pregatirea rapoartelor ad-hoc cerute de management