Social Media Representative/ Office Assistant (sector 1, langa metroul 1 Mai)

Angajator: QLT
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • Marketing
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Simți că a venit momentul să faci o schimbare în carieră? Dacă ești în căutarea unui job de calitate, te invităm să ne trimiti cv-ul. Mâine poate fi prima zi în care să vă valorificați potențialul exact așa cum doriți.

    "Pesimistul vede dificultăți în orice oportunitate. Optimistul găsește oportunități în orice dificultate.” (Winston Churchill)"

    Cerinte

    Clientul nostru este reprezentant al unui brand international ce produce și promoveaza produse pentru un stil de viață sănătos. Sunt prezenți în România din 2010.

    La baza activităţii companiei se află dorinţa de a îmbunătăţi calitatea vieţii şi grija pentru păstrarea sănătăţii oamenilor. De aceea, principala lor prioritate este promovarea unui mod sănătos de viaţă: de la cultura alimentaţiei corecte până la dezvoltarea gândirii pozitive.

    Incurajam sa aplice si persoanele care isi doresc sa se dezvolte si pe zona de social media, online marketing.


    Daca esti creative, flexibil, iti place sa comunici, cunosti mediul online si esti pasionat de social media, content management, campanii, te invitam sa ne trimiti cv-ul detaliat cu activitatile realizate. Internshipurile, voluntariatele, activitatile de freelancing, blogging etc. vor fi luate in considerare.

    Cerinte:
    • Studii superioare absolvite (de preferat marketing, comunicare, jurnalism etc.);
    • Engleza nivel bun/avansat (scris, citit, vorbit);
    • Experienta profesionala/voluntariate sau activitati de freelancing in comunicare, content management, implementare campanii- reprezinta avantaj;
    • Creativitate, flexibilitate si orintare catre client;
    Cunoştinţe Pachet MS Office, programe editare foto (ex. Photoshop, InDesign).

    Responsabilitati

    Resposabilitatile jobului se vor imparti intre Office Support:
    • Interacțiunea directă și telefonică cu clienții și furnizorii îți va oferi posibilitatea să îți perfecționezi continuu abilitățile de comunicare, de analiză și de rezolvare a situațiilor.
    • Diverse activitati administrative si de back-office;
    • Rapoarte de activitate, planificari si suport oferit celor din conducere.
    Responsabiliati Online Marketing:
    • Activitati de marketing online, social media;
    • Verifică aspectul general şi designul site-ului web;
    • Realizează şi prelucrează materialele pentru pagina web, conţinutul media pentru paginile online ale companiei, precum şi pentru conturilor de pe reţele de socializare;
    • Interacționează cu persoanele interesate de produse pe rețelele de socializare;
    • Prelucrează materialele foto şi video ale companiei;
    • Trimite newsletter informativ către clienţii societăţii si distribuitori: promoţii, noutăţi, evenimente, întâlniri, modificări în activitatea societăţii;
    • Menţine legătura cu furnizorii si solicita oferte de pret pentru diverse servicii sau produse.

    Alte informatii

    Oferta:

    • Salariu negociabil in functie de experienta;
    • Program de lucru 8 h/zi + 1h pauza, L-V;
    • Locatie- sector 1, langa metroul 1 Mai;
    • Bonusuri in functie de performanta;
    • Mediu de lucru placut în care performanța este răsplătită.