Specialist Contact Center Bucuresti

Angajator: Pirelli
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    After 10 YEARS, Pirelli plant in Slatina is today one of the most modern car tyre plants, equipped with non-robotic production technology of the last generation, designed to achieve high performance ti res Premium range, where Pirelli is leader.

    Cerinte

    Educatie si pregatire profesionala:
    • Absolvent/a al/a invatamantului superior;
    • Experienta de specialitate reprezinta un avantaj;
    • Limba engleza nivel intermediar;
    • Bune cunostinte de Excel ( tabele/grafice), PowerPoint .

    Responsabilitati

    Scopul pozitiei
    • Asigura o buna comunicare cu clientii interni si externi ai companiei.
    • Gestioneaza apelurile telefonice primite de la clienti;
    • Asigura suport echipei de vanzari;
    • Asigura suport in proiectele de marketing.

    Responsabilitati Fisa Postului
    • Preia si redirectioneaza apelurilor telefonice primite de la clienti;
    • Asigura comunicare de solutii si suport clientilor interni si externi;
    • Anticipeaza si raspunde asteptarilor clientului,
    • Asigura verificarea periodica a gradului de satisfactie al clientului privind serviciile oferite;
    • Asigura introduce comenzile in sistemul informatic SAP;
    • Proceseaza comenzile clientilor din momentul primirii pana la livrarea efectiva, in termenele angajate de catre societate;
    • Raspunde in termenele stabilite de catre societate la solicitarile clientilor privind disponibilitatea marfii in stoc, conditii si termene de livrare, preturi de achizitie, etc.;
    • Propune alternative viabile clientilor in cazul in care produsele solicitate de catre acestia nu sunt disponibile in stoc;
    • Raspunde de transmiterea informatiilor avand drept scop buna desfasurare a activitatii comerciale cu fiecare client in parte, in limitele aprobate de catre societate, in termenele cele mai scurte cu putinta (ex. informatii transmise telefonic sau in format electronic, documente necesare pentru participarea la licitatii, etc) si care nu au un caracter confidential;
    • Raspunde de inserarea discrepantelor aparute in urma livrarilor si de urmarirea intregului flux pana la solutionarea acestora;
    • Analizeaza si stabileste masuri de corectie si imbunatatire pentru activitatea pe care o desfasoara;
    • Intocmeste si verifica documentele si rapoartele de care este responsabil – raport zilnic de activitate pe zona marketing si suport vanzari, alte rapoarte dupa caz.