Specialist Contact Center Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Pirelli active.


Vezi toate job-urile Specialist Contact Center Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Pirelli
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.09.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Pirelli is open to the best people. It looks for talent both inside and outside the Company, encouraging and developing potential.
    At Pirelli you will be working with professionals at the top of their game. We are a global company drawing on talent, where people are encouraged to develop their skills and perform to the best of their abilities – whether you join as graduates or later in your career. We are dynamic, international and multicultural environment, which values collaboration and strong working relationships.
    Working at Pirelli is an opportunity to develop your skills and professional knowledge.

    Cerinte

    Educatie si pregatire profesionala:
    • Absolvent/a al/a invatamantului superior;
    • Experienta de specialitate reprezinta un avantaj;
    • Limba engleza nivel intermediar;
    • Bune cunostinte de Excel ( tabele/grafice), PowerPoint .

    Responsabilitati

    Scopul pozitiei
    • Asigura o buna comunicare cu clientii interni si externi ai companiei.
    • Gestioneaza apelurile telefonice primite de la clienti;
    • Asigura suport echipei de vanzari;
    • Asigura suport in proiectele de marketing.

    Responsabilitati Fisa Postului
    • Preia si redirectioneaza apelurilor telefonice primite de la clienti;
    • Asigura comunicare de solutii si suport clientilor interni si externi;
    • Anticipeaza si raspunde asteptarilor clientului,
    • Asigura verificarea periodica a gradului de satisfactie al clientului privind serviciile oferite;
    • Asigura introduce comenzile in sistemul informatic SAP;
    • Proceseaza comenzile clientilor din momentul primirii pana la livrarea efectiva, in termenele angajate de catre societate;
    • Raspunde in termenele stabilite de catre societate la solicitarile clientilor privind disponibilitatea marfii in stoc, conditii si termene de livrare, preturi de achizitie, etc.;
    • Propune alternative viabile clientilor in cazul in care produsele solicitate de catre acestia nu sunt disponibile in stoc;
    • Raspunde de transmiterea informatiilor avand drept scop buna desfasurare a activitatii comerciale cu fiecare client in parte, in limitele aprobate de catre societate, in termenele cele mai scurte cu putinta (ex. informatii transmise telefonic sau in format electronic, documente necesare pentru participarea la licitatii, etc) si care nu au un caracter confidential;
    • Raspunde de inserarea discrepantelor aparute in urma livrarilor si de urmarirea intregului flux pana la solutionarea acestora;
    • Analizeaza si stabileste masuri de corectie si imbunatatire pentru activitatea pe care o desfasoara;
    • Intocmeste si verifica documentele si rapoartele de care este responsabil – raport zilnic de activitate pe zona marketing si suport vanzari, alte rapoarte dupa caz.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (57)