Call center-introducere date, program in 3 schimburi (Sapte Spice, sector 4)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Bimbo Romania (Vel Pitar) active.Vezi toate job-urile Call center-introducere date, program in 3 schimburi (Sapte Spice, sector 4) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Bimbo Romania (Vel Pitar) |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.09.2019 |
Remote work: | On-site |
Grupo Bimbo Romania, cea mai mare companie de baking din lume, prezenta in 34 de tari, detine din anul 2023 masterbrandul Vel Pitar pe piata din Romania. Misiunea globala a companiei este aceea de a "hrani o lume mai buna", printr-un portofoliu de produse nutrivite si delicioase, ce raspund nevoilor consumatorilor, crescute sub branduri apreciate cu ajutorul unei echipe valoroase de peste 148,000 de oameni in jurul lumii.
VelPitar este lider pe piata romaneasca a produselor de panificatie si un jucator important in domeniul specialitatilor de cofetarie si patiserie, biscuiti si produse de morarit. Vel Pitar detine mai mult de 20% din piata de paine feliata din Romania, iar oferta de produse se regaseste zilnic pe masa a peste 1.500.000 de romani.
- Studii medii sau superioare finalizate;
- Abilitati de utilizare calculatator, de introducere date in vederea procesarii lor electronice, de utilizare produse tip Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
- Minim 1 an experienta intr-o pozitie similara;
- Memorie buna, capacitate de concentrare, gandire logica, atentie la detalii;
- Capacitate de comunicare si abordare diplomatica a relatiilor inter-umane;
- Prezenta de spirit, pozitiv echilibrat, dinamic;
- Receptivitate fata de nou si dorinta de autoperfectionare;
- Experienta in SAP - ERP constituie un avantaj.
- Disponibilitate program in 3 schimburi.
- Operarea in sistemul informatic(SAP) - creare comenzi, livrari, facturi;
- Preluarea si prelucrarea corecta a datelor de vanzare;
- Creare si intretinere baza de date;
- Comunicare cu clientii interni si externi.
Beneficii:
- Posibilitatea de a lucra intr-un colectiv dinamic;
- Posibilitatea de promovare si specializare;
- Tichete de masa;
- Bonus lunar.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Operator Call Center - Editura de carte - Sector 1 BUCURESTI, | |
Call Center cu lb. Franceza sau Germana- hibrid in Bucuresti Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (406) |
Raporteaza eroarea la