Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Specialist tn achizitii cu limba portugheza - Constanta
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Specialist tn achizitii cu limba portugheza - Constanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.09.2019 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Cautam o persoana dinamica, comunicativa, cu spirit comercial si capacitate de organizare pentru a se alatura Departamentului Comercial din Constanta.
Pentru reusita în aceasta misiune este nevoie de:
- Bune abilitati de comunicare, convingere si negociere prin telefon;
- Capacitate de a stabili relatii de afaceri de calitate cu clientii;
- Excelente abilitati de comunicare în limba portugheza (nivel B2 minim) si în limba engleza (minim B1);
- Cunoasterea de instrumente PC: Excel, Word, Internet.
În calitate de Specialist în achizitii cu limba portugheza, principalele tale misiuni vor fi:
- Prospectarea prin telefon de noi parteneri, pentru a asigura dezvoltarea protofoliului de furnizori activi în zona alocata;
- Identificarea interlocutorilor decidenti pentru a le propune solutii de revalorizare a stocurilor de marfa;
- Constituirea unui dosar de achizitie care sa contina toate detaliile referitoare la: cantitati marfuri, conditii de vânzare, esantioane si poze în vederea luarii unei decizii privind achizitia de marfuri;
- Urmarirea procesului de achizitie în scopul optimizarii si concretizarii acestuia, respectând astfel obiectivele stabilite;
- Negocierea conditiilor de cumparare cu furnizorii (pret, cantitate, termen de plata, conditii transport) cu respectarea conditiilor impuse de catre seful de produs;
- Crearea si actualizarea fiselor de furnizori din baza de date în vederea asigurarii corectitudinii informatiilor si facilitarea prospectarilor ulterioare;
- Participarea la conferinte, prezentari de firme, târguri de specialitate în vederea prezentarii activitatii companiei si a detectarii de posibili parteneri printre furnizorii prezenti.
Beneficii:
- Formare la nivel interna?ional;
- Reale oportunit??i de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, al?turi de o echip? dinamic? ?i de succes;
- Pachet salarial atractiv.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent distribuție (Logistic Representative Constanta) Aplica fara CV | |
Manager Agentie - Constanta Aplica fara CV | |
Lacatus mecanic_Constanta/Agigea Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (38) |
Raporteaza eroarea la