Office Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.10.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    • Team player;
    • Creative problem solving;
    • Flexible;
    • Excellent organizational skills;
    • Basic knowledge of MS Office;
    • English – advanced level
    • Experience in office admin area/reception;
    • Customer-service oriented;
    • Able to complete complex administrative tasks with minimal supervision.

    Responsabilitati

    The Office Assistant will maintain an enjoyable working environment. Candidates should have impeccable verbal and written communication skills, a strong ability to multi-task and a friendly attitude.

    • Welcoming all visitors;
    • Assist in the onboarding process for our employees;
    • Manage phone calls and correspondence (e-mails, letters, packages etc);
    • Handling the correspondence via courier;
    • Track stocks of office supplies (cafeteria items, water, etc);
    • Send monthly online request for meal tickets;
    • When necessary handling instructions via vendors for Spaces building;
    • Provide information about new employees, schedule training for them, sign the documents (ex: work safety)
    • Assist with conference rooms/events;
    • Organizing meals and celebrations when necessary;
    • Managing travel requests for People from IL (arrange transport from airport and to airport);
    • Issuing PRs for Facilities;
    • Perform other duties as assigned.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    5000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (50)