Manager de librărie

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Carturesti active.


Vezi toate job-urile Manager de librărie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Carturesti
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Braila
  • Brasov
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.08.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La Cărturești ne străduim zi de zi să le facem viața mai frumoasă tuturor celor care ne trec pragul, să le împlinim așteptările, să îi delectăm și să îi surprindem plăcut cu produsele și serviciile noastre. Construim librării frumoase și primitoare, lucrând cu unii dintre cei mai renumiți arhitecți, selectăm cele mai bune cărți, titluri de muzică și filme, alegem cele mai ingenioase și mai atrăgătoare cadouri și obiecte de design, organizăm și găzduim sute de ateliere și evenimente interesante, ne implicăm în viața comunității și susținem proiecte culturale și sociale.

    Considerat de revista Forbes drept cel mai cool brand românesc în 2014, Cărturești împlinește în curând 15 ani de când a deschis prima librărie, într- o clădire bucureşteană de pe Strada Edgar Quinet, nr. 9. De atunci, am fost incluși de trei ori în selecția Superbrands, am creat împreună cu OAR cel mai mare festival urban din București, Street Delivery (cu versiuni locale în Iași, Timișoara și de anul acesta în Cluj), am găzduit și organizat mii de evenimente culturale în cele 17 librării din rețea.

    Acest lucru este posibil cu contribuția entuziastă și generoasă a tuturor celor care lucrează la Cărturești.

    Cărturești este o organizație 100% românească, cu un management antreprenorial, activ, implicat și preocupat de bunul mers al lucrurilor, unde vei putea beneficia de:

    Oportunitatea de a contribui creativ la continua transformare a Cărturești prin procesele consultative din interiorul organizației unde cele mai bune sugestii/ idei sunt și puse în practică;
    Sprijin și încurajare în identificarea și realizarea obiectivelor profesionale și personale;
    Interesul organizației și managementului pentru persoana reală;
    Programe de training cu adresabilitate specifică dar și generală, atât de dezvoltare profesională, cât și personală;
    Oportunități de creștere și dezvoltare în interiorul organizației (echipe de achiziții, departamentul online, resurse umane, IT, PR și marketing, financiar și contabilitate);
    Oportunități de exprimare/ dezvoltare a creativității prin implicarea în proiectele și acțiunile Cărturești (Street Delivery, ROD/ Romanian Design și multe altele).

    Cerinte

    Începe cu noi următorul capitol!

    Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.

    Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.

    Căutăm un bun observator al naturii umane, pe cineva care știe cum să pună problema, cum să gestioneze, să prioritizeze sarcinile și să le transmită oamenilor din echipă, cum să facă planuri într-o echipă și să sărbătorească în echipă. Cineva cu experiență de leadership și managementul oamenilor de cel puțin doi ani într-un domeniu din retail. Un om care înțelege un plan de business și se ghidează după indicatorii de performanță. Care știe să scrie e-mailuri și rapoarte în Excel, dar și să vorbească face-to-face cu oamenii pe care îi coordonează.

    Căutăm pe cineva care să ne inspire și de la care să învățăm. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor. Un om care știe când să ia pauză și când să își suflece mânecile și să se apuce de treabă.

    Căutăm pe cineva care să se simtă ca acasă în Cărturești.

    Responsabilitati

    CE AI DE FĂCUT:

    Recrutezi, formezi & dezvolți o echipă în care toată lumea se simte bine
    Planifici, organizezi & supervizezi activitățile din librărie
    Analizezi indicatorii de performanță și lucrezi la îmbunătățirea lor
    Te asiguri că serviciile librăriei sunt la standardele Cărturești
    Pui în practică și urmărești rezultatele acțiunilor de marketing și promovare
    Te asiguri că toate merg bine în librărie (echipamente, mobilier etc.)
    Reprezinți Cărturești în relațiile cu cititorii, furnizorii și autoritățile
    Colaborezi cu colegii din celelalte librării și din departamentele de suport.

    BENEFICIILE TALE:

    Nivelul de salarizare variază în funcție de abilitățile și experiența ta.
    Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele librăriei și/sau ale tale.
    Tichete de masă.
    Asigurare de sănătate.
    Decont de transport.
    Primă de vacanță.
    Discount special la toate cumpărăturile din Cărturești.

    ȘI CEVA ÎN PLUS:

    Participi la traininguri interne și ai invitații la conferințe, workshopuri, concerte sau alte evenimente culturale. Ești mereu la curent cu noutățile din domeniu & cunoști oameni interesanți și personalități din lumea culturală.

    Te poți implica în proiecte interdepartamentale și îți poți vedea ideile implementate în librării.

    Poți călători în țară în cadrul schimburilor de experiență între librăriile din rețea.

    Ai cei mai cool colegi, iar extensia biroului tău este o librărie întreagă.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (164)