Asistent facturare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Asistent facturare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.09.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    -Aptitudine generală de învăţare
    -Aptitudini de comunicare
    -Respectarea instrucţiunilor orale şi scrise
    -Acordare şi transmitere de informaţii
    -Deprinderi de rezolvare a problemelor
    -Cunoştinţe bune de operare PC (procesare text – Word, calcul tabelar – Excel, programe de prezentare).

    Responsabilitati

    -Procesarea comenzilor primite pe site
    -Facturarea comenzilor procesate: scanarea produselor din fiecare comanda in GK si crearea facturii in shopware
    -Procesarea retururilor: scanare produse si retur bon pe casa de marcat in GKsi inregistrare factura retur in shopware
    -Ordonarea la raft a produselor din retur in depozitul online
    -Trimitere evidenta retur catre echipa de contabilitate dupa ce este aprobat cu managerul direct.
    -Verificare stoc produse din transfer cu comenzile neinchise
    -Inchiderea comenzilor cu problema stoc produse
    -Receptionarea marfii de la curier si se asigura de scanarea fiecarui produs, iar raportul il verifica impreuna cu managerul direct
    -Solicitarea produselor din depozit si magazine

    Alte informatii

    CV-urile pot fi trimise la urmatoarea adresa: recrutare[]abchumancapital.ro

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (24)