Administrator aplicatii IT (SQL)

This job is no longer active!

View all jobs Adecco Romania active


View all jobs Administrator aplicatii IT (SQL) active on Hipo.ro

View all jobs IT Hardware active on Hipo.ro

View all jobs IT Software active on Hipo.ro


Employer: Adecco Romania
Domain:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 21.08.2019
    Remote work: On-site
    Short company description

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Requirements

    - Experienta de minim 1- 2 ani intr-un post similar;
    - Cunoasterea limbii Engleze;
    - Studii superioare;
    - Necesar cunostinte administrare / mentenanta / configurare baze de date SQL (1-2 ani) si raportare Crystal avantaj (queries, proceduri stocate, extragere informatii din bazele de date) - nu lucreaza cu DBA avansate, servere sau retelistica;
    - Atentie la detalii, multitasking;
    - Cunostinte in industria serviciilor financiare si sau automotive;
    - Persoana deschisa, proactiva, sincera, dedicata si responsabila;
    - Spirit colegial, adaptabilitate.
    - Face fata presiunii si livreaza rezultate intr-un timp rezonabil;
    - Abilitati in solutionarea problemelor.

    Responsibilities

    - Configureaza si testeaza aplicatiile IT ale companiei (baze de date, configurare sisteme de raportare);
    - Suport tehnic in implementarea proiectelor;
    - Dezvolta sau adapteaza queries / proceduri stocate in conformitate cu specificatiile / cerintele de business;
    - Management rapoarte (dezvoltare rapoarte noi / mentenanta);
    - Interfata intre supplier si zonele de business;
    - Suport tehnic intern pentru aplicatiile IT ale companiei (nivel 2);
    - Analizeaza si optimizeaza procesele de business in vederea cresterii gradului de performanta.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (181)