Project Manager Departament IT

This job is no longer active!

View all jobs Adecco Romania active


View all jobs Project Manager Departament IT active on Hipo.ro

View all jobs IT Software active on Hipo.ro


Employer: Adecco Romania
Domain:
  • IT Software
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 21.08.2019
    Remote work: On-site
    Short company description

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Requirements

    Experienta si abilitati specifice necesare:
    - Project management skills, experienta 1-3 ani pe un post similar
    - Business analysis skills
    - MS office – Cunostinte avansate
    - Engleza avansat

    Experienta si abilitati ce constituie un plus:
    - cunostinte tehnice (SQL baze de date)

    - Atentie la detalii si abilitati organizatorice si de multitasking;
    - Cunostinte in industria serviciilor financiare si/sau automotive;
    - Persoana deschisa, proactiva, sincera, dedicata si responsabila;
    - Spirit colegial, adaptabilitate;
    - Face fata presiunii si livreaza rezultate intr-un timp rezonabil;
    - Abilitati in solutionarea problemelor.

    Responsibilities

    - Coordoneaza si implementeaza proiecte de la stadiul de concept pana la finalizare;
    - Analizeaza si mapeaza procesele cu scopul imbunatatirii, optimizarii si/sau automatizarii acestora ;
    - Monitorizeaza, sintetizeaza si raporteaza statusul proiectelor;
    - Defineste si actualizeaza documentatia de proiect (descriere, chart-uri, mapari de procese, taskuri, termene, modificari)
    - Ajuta si coordoneaza echipa de proiect;
    - Participa la sesiuni de testare inainte de implementarea proiectelor.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (424)