Inginer Achizitii

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Constructii
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Studii superioare in domeniul Instalatii pentru Constructii;
    Experienta de minim 3 ani in achizitii / ofertare / executie instalatii pentru constructii;
    Word, Excel - avansat (ERP-Charisma-Primavera constituie un avantaj);
    Engleza mediu;
    Abilitati de rezolvare a problemelor;
    Abilitati de comunicare, organizare, planificare si atentie la detalii;
    Bune cunostinte in ceea ce priveste materialele si echipamentele din domeniul instalatiilor pentru constructii;
    Cunostinte privind intocmirea contractelor: conditii contractuale, tehnici de negociere, intocmire analize economice; Cunoasterea legislatiei in domeniu.

    Responsabilitati

    Prospectarea pietei pentru identificarea de noi furnizori / parteneri;
    Intocmirea si transmiterea de cereri de oferta si comenzi catre furnizorii agreati sau potentiali;
    Analizarea bugetului si negocierea ofertelor cu furnizorii;
    Urmarirea efectuarii livrarilor conform comenzilor;
    Sustinerea departamentelor ofertare si executie in relatia cu furnizorii de materiale si echipamente;
    Obtinerea ofertelor comerciale pentru produsele/ serviciile/ lucrarile necesare companiei;
    Efectuarea analizelor comparative de pret;
    Negocierea contractelor de vanzare - cumparare conform procedurilor;
    Plasarea comenzilor;
    Monitorizarea derularii contractelor de vanzare – cumparare sau de aprovizionare;
    Identificarea produselor competitive in concordanta cu necesitatile companiei sau ale partenerilor de afaceri;
    Primirea comenzilor lansate de catre departamentele companiei, elaborarea si transmiterea catre furnizori a cererilor de oferta pentru produsele sau serviciile solicitate;
    Analizarea ofertelor transmise si propunerea celei mai avantajoase din punct de vedere al calitatii sau serviciului, al pretului si termenului de executie/livrare;
    Negocierea preturilor si a termenelor de livrare ale produselor, in functie de prioritati;
    Elaborarea si transmiterea spre aprobare a comenzilor de cumparare;
    Urmarirea comenzii de cumparare prin contact direct cu furnizorul pana la inchiderea acesteia si receptia produsului;
    Urmarirea derularii la termen a comenzilor si a contractelor incheiate;

    Alte informatii

    Pentru clientul nostru, o importanta firma de constructii care asigura HVAC, lucrari de instalatii de apa si canal, sisteme de sprinklere, lucrari electrice si servicii BMS pentru proprietarii de spatii comerciale si actioneaza drept contractor general industrial propriu M&E pentru platforma de procesare, parcuri logistice, birouri comerciale, cladiri si mall-uri/supermarket-uri, cautam Inginer Achizitii.